جمعه 15 تیر 1403

تسهیل دسترسی شهروندان به 2 مرکز مهم درمانی در شمال غرب تهران

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تسهیل دسترسی شهروندان به 2 مرکز مهم درمانی در شمال غرب تهران

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با اشاره به مطالبه پرتیراژ ساکنان خیابان بهار گفت: دسترسی شهروندان به بیمارستان‌های عرفان نیایش و امید در منطقه 5 تهران با اتصال خیابان بهار به خیابان شادمهر تسهیل می‌شود.

- اخبار اجتماعی -

مهدی صداقتی؛ مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره سرانجام بهبود دسترسی‌ها در محدوده بیمارستان‌های شمال غرب تهران اظهار کرد: خیابان 12 متری بهار در محدوده بلوار شاهین شمالی در منطقه 5 شهرداری تهران به دلیل قرار گرفتن 2 بیمارستان عرفان نیایش و امید، شاهد تردد بالای مراجعین و نارضایتی ساکنان مجاور این مراکز درمانی است.

وی افزود: عرض کم خیابان بهار و بن‌بست انتهایی آن به علت اختلاف ارتفاع در تقاطع با خیابان شادمهر، مشکلات بسیاری را برای ساکنین این خیابان و مراجعین مراکز درمانی مذکور ایجاد کرده است که با اتصال میان معابر یاد شده، این مشکل برطرف خواهد شد.

"نهضت پارکینگ‌سازی" در شهرداری تهران چقدر محقق شده است

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در ادامه با بیان اینکه درخواست‌های مردمی برای رفع مشکل تقاطع بهار شادمهر توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران بررسی و اجرای مسیر دسترسی از انتهای خیابان بهار به خیابان شادمهر در قالب اجرای یک رمپ زیرگذر نهایی شده، افزود: رمپ زیرگذر خیابان بهار (شرقی) به خیابان شادمهر با عرض متوسط 6.5 متر دارای یک خط عبوری و 2 مسیر پیاده‌رو است و به روش بالا به پایین (top - down) شامل شمع و دال اجرا خواهد شد.

صداقتی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص آخرین وضعیت اجرایی پروژه افزود: اجرای پروژه از اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شده و عملیات حفاری شمع‌ها، متعاقباً تجهیز کارگاه و انسداد بخشی از خیابان شادمهر در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، لوله‌های آب و فاضلاب و کابل برق را از جمله معارضین اجرای این مسیر دسترسی خواند و تأکید کرد: مسیر دسترسی خیابان بهار به خیابان شادمهر طی سال جاری تحویل شهروندان می‌شود.

تسهیل دسترسی شهروندان به 2 مرکز مهم درمانی در شمال غرب تهران 2