جمعه 14 اردیبهشت 1403

تشابه شمس‌آذر و دقیقی مقابل استقلال: 4 گل!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تشابه شمس‌آذر و دقیقی مقابل استقلال: 4 گل!

شمس‌آذر قزوین در بین تمام تیم‌های لیگ برتری بیشترین گل را مقابل استقلال به ثمر رسانده.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال شمس‌آذر در دو بازی رفت و برگشت چهارگل مقابل استقلال به ثمر رساند و آنها بیش از هر تیم دیگری مقابل آبی‌ها گلزنی کردند، آنها در بازی رفت با نتیجه دو بر دو تساوی بازی را به پایان رساندند و در بازی برگشت هم با نتیجه سه بر دو مقابل استقلال شکست خوردند اما بهترین آمار هجومی را مقابل این تیم دارند.

اما نکته جالب توجه تعداد گل‌های سرمربی این تیم سعید دقیقی است که در دوران حضور خود به عنوان بازیکن چهار گل مقابل استقلال به ثمر رسانده است و با تعداد گل‌های تیم‌اش در این فصل مسابقات مقابل استقلال برابر است، او در دوران بازیگری با پیراهن تراکتور، سایپا، شهرداری تبریز و پیکان برابر آبی‌ها گلزنی کرده بود.

شمس آذر قزوین در حالی 4 گل مقابل استقلال به ثمر رسانده که پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مجموعا 2 گل مقابل این تیم به ثمر رسانده‌اند، نزدیک‌ترین تیم‌ها به شمس‌آذر مس رفسنجان و هوادار تهران هستند که هرکدام دو گل مقابل استقلال به ثمر رساندند.

سعید دقیقی در این فصل نشان داد که مانند دوران بازیگری خود مقابل استقلال هجومی و جسور وارد می‌شود و هنوز اعتماد به نفس بالایی در تقابل با این تیم دارد.