جمعه 4 آبان 1403

«تشکر صمیمانه» رهبر انقلاب از ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک و پاراالمپیک پاریس / ملت را شاد کردید

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
«تشکر صمیمانه» رهبر انقلاب از ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک و پاراالمپیک پاریس / ملت را شاد کردید

رهبر انقلاب فرمودند: سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل وزرش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح امروز سه شنبه 27 شهریور ماه، اعضای کاروان‌های اعزامی ایران به بازی‌های المپیک و پاراالمپیک 2024 پاریس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در ابتدای بیانات خود از مدال‌آوران، ورزشکاران، مربیان و دست‌اندرکاران کاروان‌های اعزامی به المپیک و پارالمپیک پاریس تشکر صمیمانه کردند.

اهم بیانات رهبر انقلاب را در ادامه می خوانید؛

*سیاست‌های دوگانه کشورهای حاکم بر مسائل وزرش بین‌المللی در بازی‌های اخیر محسوس بود.

*خیلی خوشحالم از اینکه یک بار دیگر این توفیق را پیدا کردم که با یک مجموعه‌ای از عزیزترین فرزندان این کشور ملاقات کنم. جداً جوان‌های عزیز ورزشکار ما - که مایه افتخار هستند - برای کشور ایران اسباب عزت و سربلندی محسوب میشوند بلاشک.

* امسال در بازی‌های المپیک و پارالمپیک یک درخشش ویژه‌ای انسان مشاهده کرد. من البته دنبال کردن جزئیات در کار ورزش و خبرها برایم میسر نیست؛ اما اجمالاً در جریان قضایا قرار میگیرم، تا آنجایی که وقت باشد می‌بینم و یا می‌شنوم. امسال بسیار برجسته بود، بسیار خوب بود.

* ملت را شاد کردید، احساس افتخار در ملت ایران به وجود آوردید شما، من صمیمانه تشکر می‌کنم از همه مدال‌آوران، از همه ورزشکاران، از همه مربیان، از همه دست‌اندرکاران، از وزارت ورزش، از کمیته المپیک و دیگر دست‌اندرکارانی که هستند، رؤسای فدراسیون‌ها، از همه‌شان صمیمانه متشکرم. کار ورزش را جدی گرفتید، درستش هم همین است.

تکمیل می شود...

27218

کد خبر 1958898