شنبه 21 مهر 1403

تشکل‌های دانشجویی در زمینه ازدواج عملکرد مناسبی نداشتند

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تشکل‌های دانشجویی در زمینه ازدواج عملکرد مناسبی نداشتند

به گزارش خبرنگار دانشگاه، خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در جلسه ستاد ازدواج دانشگاهیان با اشاره به ازدواج دانشجویی گفت: صدا و سیما، سینما و نشریات در زمینه ازدواج دانشجویی خوب عمل نکرده اند در صورتی که بسیار مؤثر هستند و باید این نهاد‌ها را به صحنه آورد. وی با اشاره به تجربه ازدواج دانشجویی خود گفت: من نیز 41 سال پیش ازدواج دانشجویی داشتم...

به گزارش خبرنگار دانشگاه، خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در جلسه ستاد ازدواج دانشگاهیان با اشاره به ازدواج دانشجویی گفت: صدا و سیما، سینما و نشریات در زمینه ازدواج دانشجویی خوب عمل نکرده اند در صورتی که بسیار مؤثر هستند و باید این نهاد‌ها را به صحنه آورد.

وی با اشاره به تجربه ازدواج دانشجویی خود گفت: من نیز 41 سال پیش ازدواج دانشجویی داشتم و همسرم سالِ پایینی ما بود که ازدواج کردیم و این ازدواج پایدار بوده، چون تا الان ادامه داشته است. دوستان من نیز ازدواج دانشجویی داشته اند.

در آن زمان، چون انقلاب بود و دانشگاه‌ها شرایط انقلابی داشتند این موضوع بسیار مؤثر بود.

وزیر بهداشت افزود: تشکل‌های دانشجویی در این زمینه خیلی خوب عمل نکرده اند و باید فعال‌تر در این زمینه حاضر شوند.

عین اللهی به حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: ازدواج دانشجویی در حوزه‌های علمیه نسبت به دانشگاه‌ها بیشتر است و باید به عنوان الگو از آن‌ها استفاده کرد.

وزیر بهداشت افزود: انقلابی بودن به شعار دادن نیست. آدم باید عملاً و با کار آن را نشان دهد.

وی تاکید کرد: مهمترین مسئله ما در ازدواج و فرزندآوری، فرهنگ است