تصادف در محور شاهرود - گرگان 2 کشته برجای گذاشت
شاهرود - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور شاهرود - گرگان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باختند و چهار نفر نیز مصدوم شدند.
شاهرود - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان از وقوع یک فقره تصادف در محور شاهرود - گرگان خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر جان باختند و چهار نفر نیز مصدوم شدند.
مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به وقوع یک فقره تصادف همزمان با ساعت 12 ظهر آدینه بیان کرد: در پی تماس با مرکز فوریتهای هلال احمر چهار مأمور جمعیت هلال احمر شاهرود به حادثه تصادف واقع در کیلومتر 35 جاده شاهرود - آزادشهر اعزام شدند.
وی افزود: این تصادف بین یک دستگاه پراید و یک خودروی پژو 405 رخ داد که علی رغم تلاش مأموران امدادی و بر اثر شدت ضربه دو نفر در دم فوت کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان گفت: چهار مصدوم این حادثه نیز با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
محمد خانی با بیان اینکه علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است، بیان کرد: سرعت بالا، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، واژگونی و... در زمره مهمترین عوامل تصادفات در استان سمنان هستند.