یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

تصادف زنجیره‌ای با 11 مصدوم

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
تصادف زنجیره‌ای با 11 مصدوم

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: تصادف چهار خودروی سواری و 2 تریلی در جاده آزادشهر به شاهرود 11 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، زهره صالح نساج روز چهارشنبه افزود: این تصادف زنجیره ای ساعت 12 در محور آزادشهر به شاهرود، 2 کیلومتر بعد از راهدارخانه خوش ییلاق رخ داد.

وی تصریح کرد: آمبولانس‌ها و بالگرد اورژانس به همراه کارشناسان اعزامی در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز، در محل حادثه برای امدادرسانی و ارائه خدمات پیش بیمارستانی حاضر شدند.

صالح نساج با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شدند، ابراز کرد: 2 دستگاه آمبولانس امداد و نجات هلال احمر نیز در رهاسازی و انتقال مصدومان مشارکت داشتند.

وی با اشاره به اینکه چهار مصدم این حادثه توسط بالگرد هوایی به بیمارستان منتقل شدند، افزود: هفت مصدوم دیگر با آمبولانس به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافتند.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود ادامه داد: 2 دستگاه تریلی، 2 خودرو پراید، پیکان و پژو 206 در این تصادف زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با 174 کارشناس در 16 پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، 2 موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با 174 کارشناس در 16 پایگاه جاده‌ای، چهار پایگاه شهری، 2 موتورلانس، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی و 30 دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات‌رسانی می‌کند.

همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با 13 تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات‌دهی به بیماران سرپایی در این مرکز آماده است.

منبع: ایرنا