پنج‌شنبه 12 مهر 1403

(تصاویر) افتتاح ورزشگاه 675 میلیونی میزبان فینال جام جهانی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
(تصاویر) افتتاح ورزشگاه 675 میلیونی میزبان فینال جام جهانی

ورزشگاه 675 میلیون دلاری لوسیل قطر برای فینال جام جهانی امسال از آن استفاده خواهد کرد، اولین آزمایش خود را با دیدار قهرمان مصر و عربستان انجام داد.

استادیوم 80 هزار نفری لوسیل، میزبان دیدار فینال جام جهانی 2022 خواهد بود. این ورزشگاه با دیدار سوپر کاپ لوسیل میان دو تیم الهلال عربستان و الزمالک مصر به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش فرارو، کمیته عالی تحویل و میراث جام جهانی تصمیم گرفته بود تا لوسیل که آخرین استادیوم آماده بهره‌برداری جام جهانی 2022 قطر است، با برگزاری سوپر کاپ لوسیل میان قهرمانان لیگ عربستان سعودی و لیگ مصر افتتاح شود به همین دلیل الهلال و الزمالک به مصاف هم رفتند.

این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید و دو تیم مستقیم روانه ضربات پنالتی شدند که هر چهار ضربه نخست الهلال به گل تبدیل شد و از آن‌جایی که الزمالک 2 پنالتی خود را از دست داد، در نهایت، نماینده عربستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این دیدار، 77 هزار و 575 نفر در ورزشگاه لوسیل حضور پیدا کرده و مسابقه را از نزدیک به نظاره نشستند، بدین ترتیب استادیوم میزبان فینال جام جهانی به صورت رسمی افتتاح شد.

این بازی یک آزمایشی برای امنیت، سیستم مهاجرت مرزی و مترو دوحه و همچنین مدیریت جمعیت بود.

فیفا می‌گوید 2.45 میلیون از سه میلیون بلیت جام جهانی فروخته شده است و دور نهایی فروش آنلاین در اواخر این ماه برگزار خواهد شد.

از میان اخبار

اولین برد فرهاد مجیدی در امارات؛ واکنش خاص سرمربی استقلالی

دست از سر جواد بردارید