جمعه 14 اردیبهشت 1403

تصمیمی علیه فراموش‌شدن فوتبال در مشهد؛ / عجیب, واقعی، مدرن‌ترین ورزشگاه ایران میزبان لیگ سه!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصمیمی علیه فراموش‌شدن فوتبال در مشهد؛ / عجیب, واقعی، مدرن‌ترین ورزشگاه ایران میزبان لیگ سه!

تیم دسته سومی شادکام مشهد اولین بازی خانگی خود در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران را شنبه‌شب به میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار کرد.

به گزارش "ورزش سه" کنار رفتن امید وحدت یا همان شهرخودرو از لیگ دسته اول فوتبال ایران و فروش امتیاز تیم پیام خراسان در لیگ دو باعث شد تا دیگری اثری از تیم‌های مشهدی در لیگ برتر، لیگ یک و دو نباشد و حالا مشهدی‌ها امیدوارند که بتوانند دوباره از نقطه صفر کارشان را شروع کنند و در لیگ دسته سوم به موفقیت برسند. در این سطح از رقابت‌ها، تیم‌های شادکام و شریعت‌نوین توانسته‌اند خود را به مرحله دوم دور سوم برسانند.

شادکامی‌ها با هدایت سعید خانی که سال‌ها در نقش کاپیتان ابومسلم خاطرات رنگارنگی برای فوتبال‌دوستان مشهدی ساخته، به دنبال صعود به لیگ دو هستند و در این زمینه سرمایه‌گذاری ویژه‌ای انجام شده است. شاگردان خانی در بازی اول خود در مرحله دوم لیگ سه موفق شدند با یک گل از سد نیکاپارس نوشهر بگذرند.

مشکی‌پوشان مشهدی شنبه‌شب در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید باید به میدان می‌رفتند که در تصمیمی عجیب و غیرمنتظره از سوی مدیران باشگاه شادکام و در شرایطی که ورزشگاه ثامن‌الائمه با هزینه کمتر آماده برگزاری مسابقات است، ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان میزبان تیم شادکام تا پایان فصل جاری معرفی شد. شاگردان سعید خانی در اولین بازی خانگی توانستند مقابل نوین‌کشاورز علی‌آباد قرار گرفتند و توانستند بردی 2 گله را در ورزشگاه مدرن مشهد جشن بگیرند.

ورزشگاه امام رضا (ع) در سالیان گذشته میزبان مسابقات لیگ برتر بوده و مسابقات مهمی مثل فینال جام حذفی و حتی تقابل جنجالی ایران و لبنان هم به میزبانی این ورزشگاه برگزار شده اما حالا فقدان حضور تیم‌های مشهدی در 3 سطح اصلی فوتبال ایران باعث شده تا مسابقات لیگ دسته سوم در این ورزشگاه به انجام برسد. شادکام مشهد البته تنها مستاجر ورزشگاه امام رضا (ع) نیست و تیم خیبر خرم‌آباد هم در هفته‌های گذشته مسابقات خود را در این ورزشگاه برگزار کرده است.

تصمیمی علیه فراموش‌شدن فوتبال در مشهد؛ / عجیب, واقعی، مدرن‌ترین ورزشگاه ایران میزبان لیگ سه! 2
تصمیمی علیه فراموش‌شدن فوتبال در مشهد؛ / عجیب, واقعی، مدرن‌ترین ورزشگاه ایران میزبان لیگ سه! 3
تصمیمی علیه فراموش‌شدن فوتبال در مشهد؛ / عجیب, واقعی، مدرن‌ترین ورزشگاه ایران میزبان لیگ سه! 4