دوشنبه 16 مهر 1403

تصویری که به شایعات دامن زد، جیانی آرژانتینی؛/ شادی جنجالی اینفانتینو پس از گل آرژانتین به برزیل

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تصویری که به شایعات دامن زد، جیانی آرژانتینی؛/ شادی جنجالی اینفانتینو پس از گل آرژانتین به برزیل

برزیل برای ششمین بار با پیروزی مقابل حریف سنتی و دیرینه، قهرمان جهان شد. با این حال، خوشحالی اینفانتینو پس از گل آرژانتین از لنز دوربین‌ها دور نماند و بحث برانگیز بود.

به گزارش "ورزش سه"، دهمین دوره جام جهانی فوتسال در کشور ازبکستان روز گذشته با قهرمانی تیم ملی برزیل به پایان رسید و سلسائو با هدایت مارکینیوش خاویر و محفلی از فوق ستاره‌های خود برابر آرژانتین رقیب دیرینه و سنتی به پیروزی رسید. برزیلی‌ها که تا دقایق پایانی با درخشش ویلیام بهترین دروازه‌بان دنیا که در پایان نیز به دستکش طلایی دست پیدا کرد، سنگر توری را برابر 22 شلیک بسته نگه داشتند که سرانجام ماتیاس روزا این قفل را شکست و اولین گل آلبی سلسته را به ثمر رساند. پس از این گل، کارگردان تلویزیونی، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا را نشانه رفت و نفس عمیق او و البته تشویق پس از گل آرژانتین را شکار کرد. صحنه‌ای که خشم برزیلی‌ها را برانگیخت و باعث برافروختگی آن‌ها شد.

همواره اتهامات به اینفانتینو پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 قطر و علاقه شدید وی به آلبی سلسته و مسی وارد شده و ادامه‌دار بوده است. اگرچه مشخص نیست که هدف جیانی از این حرکت به علت هیجان مسابقه در دقایق پایانی بوده و یا واقعا علاقه خاصی به تیم آرژانتین دارد!

برزیل در فینال با گل‌های فرائو و رافا سانتوس به پیروزی رسید، اما آنچه مبهم است آیا جیانی پس از گل‌های سلسائو نیز واکنشی از خود نشان داده و آن‌ها را تشویق کرده؟

رئیس فیفا با لبخند جوایزی که برزیلی‌ها در پایان آن‌ها را درو کردند، اهدا نمود. اما این تصویر، برای طرفداران سلسائو هرگز فراموش نخواهد شد و شاید مقصر این موضوع نیز کارگردان تلویزیونی ازبکستان باشد که روی هیچ کدام از صحنه‌های گل برزیل تصویری از جیانی نشان نداد اما پس از گل آرژانتین روی او و حرکاتش زوم کرد.

نظر شما مخاطبین ورزش سه در خصوص این تصاویر چیست؟ سوءتفاهم بوده و یا جیانی واقعا طرفدار آرژانتین است؟

تصویری که به شایعات دامن زد، جیانی آرژانتینی؛/ شادی جنجالی اینفانتینو پس از گل آرژانتین به برزیل 2
تصویری که به شایعات دامن زد، جیانی آرژانتینی؛/ شادی جنجالی اینفانتینو پس از گل آرژانتین به برزیل 3
تصویری که به شایعات دامن زد، جیانی آرژانتینی؛/ شادی جنجالی اینفانتینو پس از گل آرژانتین به برزیل 4
تصویری که به شایعات دامن زد، جیانی آرژانتینی؛/ شادی جنجالی اینفانتینو پس از گل آرژانتین به برزیل 5