دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

تصویر متفاوت سحر دولتشاهی و پیمان معادی

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تصویر متفاوت سحر دولتشاهی و پیمان معادی

اقتصادنیوز: سحر دولتشاهی که با پیمان معادی در سریال افعی تهران همبازی هستند عکسی متفاوت و جالب را در اینستاگرام منتشر کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک، سحر دولتشاهی که با پیمان معادی در سریال افعی تهران همبازی هستند عکسی متفاوت و جالب را در اینستاگرام منتشر کرد.

سریال جدید سحر دولتشاهی و پیمان معادی با عنوان افعی تهران، این روزها به یکی از پرطرفدارترین ها در نمایش خانگی تبدیل شده است بطوریکه هر چهارشنبه 8 صبح، اکثر کاربران پیگیر قسمت جدید افعی تهران هستند.

بازی درخشان بازیگران این سریال، از مریلا زارعی گرفته تا پیمان معادی و سحر دولتشاهی بی شک یکی از دلایل اصلی جذابیت افعی تهران برای مخاطب شده است.

قرارگیری هریک از کاراکترها در جای مناسب و هوشمندانه نوشته شدن فیلمنامه، دقیقا همان چیزی را حاصل میکند که بیننده دوست دارد به تماشایش بنشیند؛ از این رو علاوه بر دنبال کردن هر قسمت جدید این سریال، کاربران حتی مشتاقند تا پست و استوری های بازیگران افعی تهران را رصد کنند.

روزهای گذشته، اغلب تصاویر منتشر شده در صفحات رسمی این چهره ها، تصاویری جدی طور و متناسب با حال و هوای سریال بود اما اینبار اینستاگرام سحر دولتشاهی با انتشار یک کاریکاتور زیبا بروز شد که در ادامه مشاهده می کنید.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تصویر متفاوت سحر دولتشاهی و پیمان معادی 2