سه‌شنبه 12 تیر 1403

تصویر 2 نفره کایل واکر و مربی ایرانی سوژه شد + عکس

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
تصویر 2 نفره کایل واکر و مربی ایرانی سوژه شد + عکس

اقتصادنیوز: مدافع راست انگلیس که این روزها در یورو 2024 برای تیم ملی خود پا به توپ شده است، امروز سوژه فضای مجازی داخل ایران شد.

به گزارش اقتصادنیوز، این روزها کایل واکر مدافع راست تیم فوتبال انگلیس تبدیل به یکی از سوژه های رسانه های داخل کشور در یورو 2024 شده است. گری نویل اسطوره تیم ملی انگلیس در پادکست خود با عنوان «Stick to Football» توضیح داده است که «ساوتگیت پس از سه نمایش کم‌تحرک، باید با آوردن ترنت الکساندر - آرنولد، کوبی مینو و کول پالمر به جای کایل واکر، کانر گالاگر و بوکایو ساکا، تیم خود را متحول کند.»

او با این حال گفت بود « من از اینکه هر کدام از آن‌ها را بیرون بگذارم احساس ناراحتی می‌کنم. نمی‌دانم باید کدامیک را نیمکت‌نشین کنم، شاید ساکا. بیرون گذاشتن ساکا هم به خاطر اینکه بازیکن درخشانی است، برایم ناخوشایند است.»

عکس یادگاری یحیی و کایل

به گزارش اقتصادنیوز، کایل واکر اما از یک جنبه دیگر هم امروز سوژه شد و آن عکس یادگاری او با یحیی گل‌محمدی، سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان است. یحیی گل محمدی که چندی پیش برای تعطیلات به امارات رفته بود یک عکس یادگاری با کایل واکر در امارات گرفته بود که این عکس امروز در فضای مجازی منتشر شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
تصویر 2 نفره کایل واکر و مربی ایرانی سوژه شد + عکس 2