سه‌شنبه 2 تیر 1405

تعطیلی برخی جایگاه‌های عرضه سوخت در استان سمنان کذب است

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
تعطیلی برخی جایگاه‌های عرضه سوخت در استان سمنان کذب است

شاهرود - مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به اینکه خبر تعطیلی جایگاه‌های سوخت در سطح استان به دلیل کرونا کذب است، گفت: همه جایگاه‌های عرضه سوخت فعال هستند.

شاهرود - مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به اینکه خبر تعطیلی جایگاه‌های سوخت در سطح استان به دلیل کرونا کذب است، گفت: همه جایگاه‌های عرضه سوخت فعال هستند.

علی اکبر عرب عامری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شائبه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی در حقیقت کذب و شایعه است، بیان کرد: برای جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی و سی ان جی استان سمنان هیچ تعطیلی به دلیل کرونا رخ نداده است.

وی با بیان اینکه جایگاه‌های سوخت در سطح استان سمنان 24 ساعته مشغول به کار هستند، افزود: 114 جایگاه شامل 74 پمپ بنزین و گازوئیل و 40 پمپ سی ان جی در استان سوخت به مردم ارائه می‌کنند.

روال سابق ادامه دارد

مدیر عامل شرکت توزیع فراورده‌های نفتی منطقه شاهرود با اشاره به لزوم عدم توجه مردم به اخبار کذب در فضای مجازی، بیان کرد: باید اخبار را از مبادی رسمی دریافت کرد.

عربعامری با بیان اینکه عدم ازدحام و نگرانی مردم در جایگاه‌های سوخت خواسته ما از مردم است، گفت: مردم طبق روال معمول در طول مدت شبانه روز نسبت به دریافت سوخت اقدام کنند و جایگاه داران نیز سوخت رسانی را بدون اخلال ادامه می‌دهند.

وی در خاتمه از توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به صورت 24 ساعت شبانه‌روز خبر داد و ابراز کرد: جایگاه‌ها برنامه‌ای هم برای تعطیلی یا کم کردن ساعات خدمات به دلیل کرونا ندارند.