جمعه 28 اردیبهشت 1403

تعطیلی 27 واحد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت در هرندی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تعطیلی 27 واحد جمع‌آوری غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت در هرندی

رئیس اداره بازرسی منطقه 12 تهران از تعطیلی 27 واحد عمده جمع‌آوری و تفکیک غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت در بافت‌های متراکم و برخی در مناطق مسکونی ناحیه 4، خبر داد.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، امیررضا جلالی با اشاره به تعطیلی و تخلیه 27 واحد غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر اداره بازرسی منطقه 12 واحدهای غیرمجاز ناحیه 4 که عمدتا در بافت‌های متراکم و بعضا مسکونی بودند، تعطیل و تخلیه شدند.

جلالی به مزاحمت‌هایی که این مراکز برای شهروندان ناحیه به وجود آورده بودند اشاره کرد و افزود: به لحاظ تردد عوامل جمع‌آوری پسماند خشک که توسط کودکان کار و معتادان متجاهر ایجاد شده بود و همچنین قرار گرفتن در مجاورت بازار بزرگ تهران، مزاحمت‌های متعدد زیست‌محیطی و امنیتی برای شهروندان ایجاد شده بود.

تعدادی از مدیران شهرداری تهران به‌دلیل سهل انگاری در برف‌روبی برکنار شدند

وی یادآور شد: حجم متراکم پسماندهای متنوع خشک و قابل بازیافت، باعث سود سرشاری بود که عاید متولیان محل‌های مذکور شده بود که با تعطیلی این واحدها، فعالیت در این حوزه سامان یافته و منافع قابل توجهی به واسطه پیشگیری از تخلف برای شهرداری به همراه خواهد داشت.

رئیس اداره بازرسی منطقه 12 تهران گفت: پس از تخلیه و تعطیلی واحدهای غیرمجاز پسماند خشک و قابل بازیافت و با تنظیم صورت‌جلسه، صیانت از مراکز در اختیار ناحیه 4 منطقه 12 قرار گرفت.

انتهای پیام /