یک‌شنبه 15 مهر 1403

تغییراتی که به پیروزی استقلال کمک کرد / کاپیتان همچنان طلسم شده!

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
تغییراتی که به پیروزی استقلال کمک کرد / کاپیتان همچنان طلسم شده!

تیم فوتبال استقلال در شرایطی هفته هفتم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر را با پیروزی به پایان برد که سرمربی موقت این تیم چند تغییر را در این تیم ایجاد کرد و به سه امتیاز مهم رسید.

تیم فوتبال استقلال در شرایطی هفته هفتم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر را با پیروزی به پایان برد که سرمربی موقت این تیم چند تغییر را در این تیم ایجاد کرد و به سه امتیاز مهم رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال که با شکست برابر پرسپولیس و بعد از آن باخت به السد در لیگ نخبگان فوتبال آسیا وارد بحران نتیجه گیری شده بود، پس از تغییر سرمربی و انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت توانست برابر تیم هوادار به برتری برسد و موقتا از شرایط آشفته ای که داشت فاصله بگیرد.

پیروزی برابر قعرنشین

استقلال در اولین دیدار خود بعد از جدایی نکونام توانست به یک برد شیرین دست پیدا کرده تا خود را از پایین جدول جدا کرده و به میانه آن برسد. آبی ها مقابل تیمی به پیروزی رسیدند که در 6 بازی گذشته خود حتی یک بار هم نه برد کسب کرده بود و نه به گل رسیده بود و در قعر جدول قرار داشت. با این حال اوضاع آشفته ای که استقلال داشت نگرانی ها برای به مشکل خوردن برابر قعرنشین را هم افزایش داده بود.

سنت شکنی سرمربی جدید استقلال

سهراب بختیاری زاده که جانشین نکونام شده و تنها چند روز است تیم را تحویل گرفته با چند تغییر بازی را شروع کرد که مهمترین آن نیمکت نشین کردن رضاوند و فیکس بازی کردن کاکوتا بود. بازیکنی که در زمان نکونام یا اصلا از او استفاده نمی شد یا دقایق پایانی به میدان می آمد اما کاکوتا عملکرد خوبی داشت و نشان داد که اگر آماده تر باشد بطور حتم می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. در این دیدار هر سه خارجی آبی ها از ابتدا در زمین حضور داشتند و به پیروزی تیم شان کمک کردند.

گلزنی در حضور خانواده

در روزی که خانواده سیلوا در ورزشگاه حضور داشتند او بعد از بازی های پر انتقادی که انجام داده بود توانست برای استقلال گلزنی و هواداران و خانواده را خوشحال کند. عملکرد سیلوا در چند بازی گذشته مورد انتقاد هواداران و کارشناسان فوتبال بود اما او مقابل هوادار با گلی که به ثمر رساند تا حدودی از فشار انتقادات خارج شد اگرچه هنوز خط دفاع استقلال اقتدار فصل گذشته را ندارد ولی تعطیلات فیفا دی این فرصت را به بختیاری زاده که خودش یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران بود می دهد تا مدافعان استقلال از لحاظ روحی و روانی و هماهنگی تیمی به شرایط ایده آل برساند تا دروازه این تیم بدلیل اشتباهات مدافعان بیشتر از این باز نشود

گلزنی و درگیری لفظی

مهرداد محمدی که محرومیت چهار ماهه اش به پایان رسیده بود و در لیگ نخبگان به میدان رفت این بار برای نخستین بار بعد از محرومیت در لیگ برتر به میدان رفت و گلزنی هم کرد. او که در یک مصاحبه کوتاه ولی بسیار جنجالی و پر سروصدا از الفاظ بدی استفاده کرده بود مقابل هوادار و با تصمیم بختیاری زاده توانست بازی کند. محمدی بارها در این دیدار خط دفاع هوادار را اذیت کرد و در اواخر نیمه دوم و با اشتباه فاحش مدافع جوان هوادار توانست دروازه این تیم را باز کند. البته درگیری لفظی او با رامین رضاییان به یکی از اتفاقات تلخ این دیدار تبدیل شد.

ادامه طلسم برای کاپیتان استقلال

سید حسین حسینی کاپیتان تیم استقلال فصل گذشته عملکرد فوق العاده ای داشت و توانست با کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت بهترین دروازه بان ایران شود اما او در این فصل درخشش سال گذشته را نداشته و در هر بازی که انجام داده دروازه اش باز شده است. کاپیتان استقلال مقابل هوادار چند سیو فوق العاده داشت و باعث شد تا هوادار نتواند مقابل استقلال به یک امتیاز دست پیدا کند اما پنالتی دقایق پایانی که داور دیدار با استفاده از کمک داور ویدیویی برای هوادار گرفت باعث شد تا دروازه حسینی در این دیدار هم باز شود و او نتواند کلین شیت کند.

تغییراتی که به پیروزی استقلال کمک کرد / کاپیتان همچنان طلسم شده! 2
تغییراتی که به پیروزی استقلال کمک کرد / کاپیتان همچنان طلسم شده! 3