یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران

تارنمای فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در گزارشی به تمجید از عملکرد تیم ملی فوتسال ایران به ویژه کاپیتان این تیم پرداخت.

پیروزی پرگل تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان باعث صعود این تیم به نیمه‌نهایی جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا شد و مهم‌تر اینکه شاگردان وحید شمسایی مجوز صعود به جام جهانی ازبکستان را هم کسب کردند. بعد از این بازی تارنمای فیفا با تمجید از عملکرد این تیم به گل زیبای اصغر حسن‌زاده، کاپیتان تیم ایران از روی نقطه پنالتی پرداخت.

در بخشی از این گزارش آمده است:

ایران با نتیجه 6 بر یک قرقیزستان را شکست داد و به ازبکستان 2024 رسید. در این بازی علی اصغر حسن‌زاده و مهدی کریمی خیره‌کننده بودند.

ایران برای نهمین دوره متوالی به جام جهانی فوتسال رسید. علی اصغر حسن‌زاده در پیروزی 6 بر یک در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا، کاملاً غیرقابل پیش‌بینی بازی کرد و قرقیزستان را در تمام مدت عذاب داد. او گلزنی کرد و 2 پاس گل داد.

تیم ملی ایران فردا - هفتم اردیبهشت - از ساعت 17:30 دقیقه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ازبکستان خواهد رفت. در دیگر بازی این مرحله تایلند و تاجیکستان از ساعت 14:30 دقیقه با هم روبه‌رو می‌شوند تا تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال 9 اردیبهشت مشخص شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا از میان اخبار

واکنش شهرداری به تمرین مختلط در لواسان

حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد

فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار