پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

لواسان

لواسان

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرگ مشکوک مادر 75 ساله و دختر میانسالش در خانه و کشف جسد آنها در خانه شان خبرساز شد. مرگ مشکوک مادر 75 ساله و دختر میانسالش در خانه و کشف جسد آنها در خانه شان خبرساز شد. به گزارش عرشه آنلاین، جسد مادر و دختری که از چند ماه قبل خبر مفقود شدنشان به پلیس اعلام شده بود در حالی در خانه‌شان پیدا شد که احتمال می‌رود آنها به قتل رسیده باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد عصبانی در اقدامی هولناک اقدام به قتل همسرش در حمام کرد. مرد عصبانی در اقدامی هولناک اقدام به قتل همسرش در حمام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، کارآگاهان پلیس آگاهی پس از اعلام مرگ یک زن در حمام خانه‌اش در لواسان تهران شوهر وی به دلیل بیان اظهارات ضد و نقیض بازداشت شد.

خبرگزاری تسنیم

به دنبال مرگ مشکوک زن میانسالی در حمام خانه‌اش در منطقه لواسان، همسر وی که اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورده بود، بازداشت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است. مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد. به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی مازندران، خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که...

وب‌گاه فرارو

پرسپولیس در غیاب چند بازیکن به مصاف آلومینیوم خواهد رفت.

وب‌گاه فرارو

غیبت حسن یزدانی کشتی‌گیر محبوب و مشهور جهانِ کشتی در هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای بسیاری از کشتی‌دوستان و علاقه‌مندان به او این پرسش را ایجاد کرده که شیرشاه کشتی ایران این روز‌ها کجاست و چه زمانی در جمع ملی‌پوشان حاضر می‌شود؟

وب‌گاه فرارو

محمدرضا گلزار بازیگر معروف ایرانی یکی از مسابقات تیم لس‌آنجلس لیکرز در رقابت‌های NBA را از نزدیک تماشا کرد.

وب‌گاه فرارو

برای بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال خبر استفاده از فناوری‌های جدید در ورزش فوتبال موضوع جدیدی نیست. تقریبا هر ساله سیستم‌های جدیدی برای تصویربرداری و افزایش دقت قضاوت داوران ارائه می‌شود. هر کدام از این سیستم‌ها و فناوری‌ها می‌توانند کمک زیادی به رشد این ورزش در جامعه بکنند.

وب‌گاه فرارو

یک شرکت نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال از باشگاه پورتو در موضوع پرونده انتقال مهدی طارمی به این باشگاه شکایت کرد.

وب‌گاه فرارو

تراکتور و ذوب‌آهن برای سومین بار در فصل جاری مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

وب‌گاه فرارو

پیج ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی به دلیل انتشار محتوای مجرمانه توسط مقام قضایی بسته شد.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

وب‌گاه فرارو

مدیر فنی کشتی مازندران بعید می‌داند که بین حسن یزدانی و کامران قاسم‌پور مسابقه‌ای برگزار شود.

وب‌گاه فرارو

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی امروز با برگزاری 7 دیدار پیگیری می‌شود و شاگردان اوسمار ویرا به دنبال جبران مافات برابر آلومینیوم هستند.

وب‌گاه فرارو

فریدون زندی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان در گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پور از اقتصاد ایران سخن گفت.

وب‌گاه فرارو

دختر سیدحسین حسینی تصویری را در کنار کاپیتان استقلال منتشر کرد.