جمعه 10 فروردین 1403

تمدید نمایشگاه حضوری کتاب قطعی نیست

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
تمدید نمایشگاه حضوری کتاب قطعی نیست

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: تعطیلی یکروزه نسبت توزیع جمعیت در روزهای پایانی را بهم می‌ریزد، بنابراین نمایشگاه با حداکثر مخاطبان مواجه می‌شود. هنوز تمدید نمایشگاه قطعی نیست.

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: تعطیلی یکروزه نسبت توزیع جمعیت در روزهای پایانی را بهم می‌ریزد، بنابراین نمایشگاه با حداکثر مخاطبان مواجه می‌شود. هنوز تمدید نمایشگاه قطعی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به تعطیلی عموم مراکز، مدارس و دانشگاه‌های شهر تهران در روز سه‌شنبه 27 اردیبهشت سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نیز به مدت یک روز تعطیل شد.

حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، درباره برنامه‌ریزی ستاد اجرایی برای روزهای باقیمانده نمایشگاه به مهر گفت: قطعاً تعطیلی یک روزه نمایشگاه نسبت توزیع جمعیت در روزهای باقیمانده را بهم می‌ریزد.

وی افزود: ما در برنامه‌ریزی‌ها و زمان‌بندی‌مان یازده روز توزیع جمعیت را پیش‌بینی کرده بودیم، بنابراین تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است. با توجه به این تعطیلی یک‌روزه قطعاً روزهای چهارشنبه تا جمعه نمایشگاه بسیار شلوغ خواهد بود.

صفری اضافه کرد: پس از اعلام تعطیلی یک روزه شهر تهران و به تبع آن تعطیلی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روز سه شنبه 27 اردیبهشت، ما بلافاصله با دستگاه‌های مختلف همکار جلسات هماهنگی را برگزار کرده تا بویژه برای شلوغی و پرمخاطب بودن روزهای پنجشنبه و جمعه آماده باشیم. در این جلسات در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و ترافیک، ایمنی و سلامت، خدمات شهری، ساماندهی امور دستفروشان در نمایشگاه و ساماندهی دیگر برنامه‌های نمایشگاهی تدبیر ویژه شده است.

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با همچنین با اشاره به آمادگی پیمانکاران مختلف این نمایشگاه گفت: پیمانکاران نمایشگاه در آماده باش کامل هستند. البته در حوزه‌های برق، تأسیسات و بخش‌های مختلف دیگر باید آمادگی بیشتری کسب کنیم و به همین دلیل مدام با پیمانکاران جلسه داریم تا بتوانیم در دو روز آخر هفته خدمات کاملی را ارائه کنیم. در حقیقت روزهای پنجشنبه و جمعه را در حالت آماده باش کامل قرار داریم، چرا که احتمال تراکم بالای مخاطب بسیار است و همه آنها باید بتوانند در کمال آسایش و راحتی هرچه تمامتر و به آسودگی به بازدید خود از نمایشگاه بپردازند.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این نکته که هنوز درباره تمدید نمایشگاه هیچ برنامه‌ای اندیشیده نشده، گفت: برای برگزاری نمایشگاه 70 نهاد با ما همکاری کردند و طبیعتاً تمدید نمایشگاه نیاز به همفکری گسترده با آنها دارد و پس از همفکری رئیس و قائم مقام نمایشگاه درباره این تمدید تصمیم‌گیری خواهند کرد. کلاً به راحتی نمی‌توان نمایشگاه را برای یک روز دیگر تمدید کرد. بویژه برای غرفه‌ها و مهمانان خارجی که برنامه‌ریزی‌های خود را از قبل کرده‌اند.