دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

تنها یک بازیکن این ستاره لیورپول را نابود کرد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تنها یک بازیکن این ستاره لیورپول را نابود کرد!

ترنت الکساندر آرنولد در گفتگویی با صفحه یوتیوب لیورپول به تنها بازیکنی اشاره کرد که او را در زمین بازی «نابود» کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد در طول دوران بازی خود در لیورپول و تیم ملی انگلیس با ستاره‌های زیادی مواجه شده است.

اگر چه از عملکرد دفاعی این بازیکن در بازی‌های مختلف انتقادهای زیادی شده است اما او در گفتگو با یوتیوب باشگاه لیورپول معتقد بود فقط مقابل یک بازیکن به طور کامل تسلیم شده و عملاً راه حلی برای مهار او نداشته است.

او در این گفتگو در پاسخ به سوال مقابل کدام بازیکن به شدت اذیت شده است، گفت:«به نظر من برندون بارکر، او برای منچستر سیتی بازی کرد.

من هجده ساله بودم و برای تیم زیر 21 ساله‌ها بازی می‌کردم، اولین بار در آنفیلد، سه بر صفر شکست خوردیم. او دو گل زد و یک پاس گل داد. پس از عملکرد افتضاحم، من در دقیقه 60 تعویض شدم.

هنوز هم تا به امروز، او تنها حریفی است که فکر می‌کنم مرا نابود کرد. من قبلاً با چنین چیزی مواجه نشده بودم و در آینده هم ندیدم. در آن مرحله، من فکر می‌کردم که این بچه بهترین بازیکن جهان خواهد شد. چون هرگز ندیده بودم کسی به این سرعت، تیز و موثر حرکت کند، بنابراین می‌توانم بگویم برندون بارکر.»

بارکر پس از سیتی و چند دوره قرضی حضور در چمپیونشیپ و دسته‌های پایین‌تر به رنجرز اسکاتلند پیوست و سپس به ردینگ در چمپیونشیپ و دسته یک انگلیس رفت و در حال حاضر در آمونیا نیکوزیای قبرس حضور دارد.

تنها یک بازیکن این ستاره لیورپول را نابود کرد! 2
تنها یک بازیکن این ستاره لیورپول را نابود کرد! 3