چهارشنبه 18 مهر 1403

تن هاخ فعلا ماندنی است / بی‌نتیجه: منچستریونایتد خبر خوش را نداد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تن هاخ فعلا ماندنی است / بی‌نتیجه: منچستریونایتد خبر خوش را نداد!

بعد از گذشت ساعت ها از جلسه مدیران منچستریونایتد هیچ بیانیه ای صادر نشد تا مشخص شود اریک تن هاخ بعد از فیفا دی نیز مربی تیم خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از هواداران منچستریونایتد روز گذشته منتظر نتیجه جلسه مهم بین مدیران باشگاه در لندن بودند. قرار بود در مورد آینده اریک تن هاخ تصمیم گیری شود اما در نهایت باشگاه هیچ بیانیه ای صادر نکرد، بنابراین همه چیز نشان می دهد که سرمربی تحت فشار هلندی پس از فیفا دی به کارش ادامه خواهد داد.

سران باشگاه منچستریونایتد در لندن برای روشن کردن آینده اریک تن هاخ دیدار کرد، اما به گفته رسانه های انگلیسی، هیچ نشانه ای مبنی بر تصمیم گیری در این زمینه وجود ندارد. در واقع، پس از اجلاس سران، باشگاه انگلیسی هیچ بیانیه ای نداد.

همه چیز نشان می‌دهد که منچستریونایتد با وجود بدترین شروع تاریخ این تیم در لیگ برتر، عجله ای برای برکناری تن هاخ ندارد. این تیم با 8 امتیاز در رده چهاردهم جدول است و پس از دو برد، دو تساوی و سه شکست در نیمه پایینی قرار دارد. به اینها دو تساوی در لیگ اروپا را نیز باید اضافه کرد. با برد در جام اتحادیه انگلیس، آنها تنها سه بازی از یازده بازی انجام شده را برده اند.

طبق گزارش اسکای اسپورتس، تن هاخ که یونایتد در جولای گذشته پس از فتح جام حذفی با شکست دادن منچستر سیتی در فینال (2-1) قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرد، پس از فیفا دی بار دیگر به نیمکت باز خواهد گشت به این امید که روند را تغییر بدهد.

همه چیز نشان می دهد که یونایتد بر خلاف شایعات، با توماس توخل، کاندیدای مورد علاقه سر جیم رتکلیف، مالک مشترک باشگاه، تماسی نداشته است.

در جلسه دیروز در لندن که از هفته گذشته برنامه ریزی شده بود، علاوه بر رتکلیف، جوئل گلیزر (سهامدار اصلی)، عمر برادا، مدیر اجرایی، دن اشورث، مدیر ورزشی و جیسون ویلکاکس، مدیر فنی، حضور داشتند.

تن هاخ فعلا ماندنی است / بی‌نتیجه: منچستریونایتد خبر خوش را نداد! 2