یک‌شنبه 1 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت در تماس تلفنی با همتای لبنانی خود آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه امدادرسانی درمانی و پشتیبانی از مصدومان این حادثه تروریستی را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

روزنامه آگاه در بررسی شیطنت سفارت آلمان در سالگرد اغتشاشات نوشت: بدون‌تردید، اغتشاشات پاییز 1401 یک طرح چندلایه و ساخته و پرداخته شده در اتاق‌های فکر سرویس‌های جاسوسی دشمن بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هیاهوی تنش در خاورمیانه، روزنامه اطلاعات در تاریخ 26 شهریورماه 1364 از بازرسی کشتی‌های مشکوک از سوی ایران در خلیج فارس خبر داده بود.

وب‌گاه ورزش سه

پالایش نفت بندرعباس و پیکان تهران در دومین بازی خود به تساوی بدون گل خاتمه دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست وزیر ورزش و جوانان با مدیران کل استان‌ها، روسای هیات‌های فوتبال، مدیران ورزشگاه‌ها و مسئولان باشگاه‌ها نکات مهمی را مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران با اشاره به دستور بازگشت اساتید به دانشگاه گفت: من در علوم اجتماعی حداقل 12 نفر آدم می‌شناسم که مورد حذف، بازنشستگی و اخراج قرار گرفته‌اند. ولی شاید هشت نفر آنها کلا رفته‌اند و چهار نفر آنها هم دارند می‌چرخند و هنوز بلاتکلیف هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نمایندگان صدور مجوز AFC برای بررسی وضعیت باشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها، راهی ایران خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عمل حسن یزدانی هفت ساعت به طول انجامید و کتف وی از سه ناحیه مورد جراحی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک مقام ارشد دولت روسیه در تاسیسات هسته‌ای این کشور در اقیانوس منجمد شمالی گفت که در صورت دستور ولادیمیر پوتین، آزمایش‌های هسته‌ای از سرگرفته خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که پنج تلاش جدید نیروهای اوکراینی برای نفوذ به مرز غربی این کشور در منطقه «کورسک» را دفع کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از 10 درخت کهنسال در یکی از مسیرهای معروف پیاده‌روی پارک اندیشه تهران، واقع در محله سیدخندان - شریعتی، طی هفته گذشته قطع شده و نهال چنار به جای آن کاشته شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی حادثه تروریستی عصر امروز در لبنان، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی را به شدت محکوم کرد. وزیر خارجه کشورمان همچنین ضمن عرض تسلیت و اعلام همبستگی با دولت، ملت و خانواده شهدا و مجروحان این حادثه، برای ارائه هر گونه کمک و مساعدت برای...

خبرگزاری میزان

رئیس جمهور در دیدار دبیر شورای امنیت روسیه تعمیق و تقویت روابط و همکاری‌ها میان ایران و روسیه را باعث کاهش اثربخشی تحریم‌ها و اقدامات ناعادلانه علیه دو کشور دانست و گفت: روابط میان تهران و مسکو در مسیری دائمی، مستمر و ماندگار توسعه خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران در رایزنی تلفنی با همتای لبنانی خود، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن شهروندان لبنانی را به‌شدت محکوم و برای ارائه هرگونه کمک برای درمان مجروحان اعلام آمادگی کرد.