دوشنبه 2 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی تاج گفت: برخی نمی‌دانم به چه دلیل سیاه‌نمایی می‌کنند! مسئول ورزشگاه‌ها فدراسیون فوتبال نیست. همانگونه که می‌دانید خود من برای برگزاری بازی استقلال خوزستان در ورزشگاه شهدای فولاد به مدیرعامل کارخانه فولاد خوزستان زنگ زدم. برای سایر تیم‌ها نیز چنین کارهایی انجام شده است، زیرا احساس می‌کنیم باید لیگ ما خوب برگزار شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در جلسه وزیر ورزش و جوانان با مدیران کل استانها، روسای هیات‌های فوتبال دارای نماینده در لیگ برتر، مدیران ورزشگاه‌های فوتبال و مدیران برخی باشگاه‌ها که در لیگ برتر نماینده دارند، اظهار داشت: دکتر دنیامالی دستور دادند این جلسه بسیار خوب برگزار شود زیرا نگاهشان اجرایی و روی برنامه‌ریزی است. ایشان درباره ورزشگاه‌ها گزارشی...

خبرگزاری تسنیم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نمی‌دانم برخی به چه دلیل سیاه‌نمایی می‌کنند، مسئول ورزشگاه‌ها فدراسیون فوتبال نیست.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور در دیار دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه تعمیق و تقویت روابط و همکاری‌ها میان ایران و روسیه را باعث کاهش اثربخشی تحریم‌ها و اقدامات ناعادلانه علیه دو کشور دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز چهارشنبه 28 شهریور 1403 ارائه شده است. تقویم نجومی و تقویم همسران امروز را بخوانید: در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز چهارشنبه 28 شهریور 1403 ارائه شده است. چهارشنبه 28 شهریور 1403(سرطان) - سال نهنگ | 14 ربیع الأول 1445 ه. ق / پنجم آب 2335 رومی /18 سپتامبر 2731 میلادیی

وب‌گاه گسترش

هوای تهران امروز در برخی ساعات شبانه‌روز با افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و گاهی رعد و برق پیش‌بینی شده است. این وضعیت به‌ویژه برای مناطق کوهستانی و ارتفاعات تهران قابل توجه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور تعمیق و تقویت روابط و همکاری‌ها میان ایران و روسیه را باعث کاهش اثربخشی تحریم‌ها و اقدامات ناعادلانه علیه دو کشور دانست و گفت: روابط میان تهران و مسکو در مسیری دائمی، مستمر و ماندگار توسعه خواهد یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی بررسی‌های اخیر در مجلس شورای اسلامی، تصمیم به تعطیلی روز پنجشنبه به‌عنوان روز رسمی جدید اتخاذ شد، در حالی که پیش‌تر پیشنهاد تعطیلی روز شنبه مطرح شده بود که با مخالفت شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شد.

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون فوتبال در نشست وزیر ورزش و جوانان با مدیران کل استان‌ها، روسای هیات‌های فوتبال، مدیران ورزشگاه‌ها و مسئولان باشگاه‌ها نکات مهمی را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور تعمیق و تقویت روابط و همکاری‌ها میان ایران و روسیه را باعث کاهش اثربخشی تحریم‌ها و اقدامات ناعادلانه علیه دو کشور دانست و گفت: روابط میان تهران و مسکو در مسیری دائمی، مستمر و ماندگار توسعه خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مسعود پزشکیان بعد از ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار آقای «سرگئی شویگو» دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه با اشاره به سوابق سازنده روابط دو کشور تصریح کرد: دولت چهاردهم همکاری‌ها و اقدامات در حال انجام در مسیر ارتقای سطح روابط دو کشور را با جدیت دنبال خواهد کرد. رئیس جمهوری اسلامی ایران تعمیق و تقویت روابط و همکاری‌ها میان ایران و روسیه را باعث کاهش اثربخشی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه پولیتیکو اعلام کرد که اکثر کشورهای اتحادیه اروپا و کمیسیون اروپا موافق تمدید دوره تمدید تحریم‌ها برای دارایی‌های مسدود شده روسیه توسط این اتحادیه هستند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با شروع فصل پاییز و در آستانه بازگشایی مدارس، شبکه‌های سیما برنامه‌هایی مرتبط با جشن آغاز سال تحصیلی را تولید و پخش می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره ملی صدای سخن با حضور معاون صدا، دبیر جشنواره و مدیر رادیو فرهنگ، فرهیختگان کشوری، مدیران و برنامه‌سازان در استودیو هشت معاونت صدا برگزار و برگزیدگان معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای امنیت روسیه با احمدیان در تهران دیدار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زاینده‌رود، قلب تپنده اصفهان و نماد حیات در منطقه مرکزی ایران، در سایه سوء مدیریت و خشکسالی‌های پیاپی رو به نابودی است. آیا این رود افسانه‌ای به خاطره‌ای در دل خاک خواهد پیوست؟!