دوشنبه 2 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه ورزش سه

خروج ایوب العملود در اواخر دیدار مقابل الاهلی عربستان به دلیل مصدومیت، از اکنون نگرانی بزرگی را بابت احتمال غیبت این بازیکن در جدال با استقلال شکل داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرسپولیس شب گذشته در اولین دیدار لیگ نخبگان در ورزشگاه شاهزاده فیصل برابر الاهلی قرار گرفت و در یک بازی جذاب و نفسگیر با یک گل شکست خورد. در نیمه دوم این بازی ایوب العملود به یک باره احساس درد کرد و آسیب دیدگی او به شکلی بود که کادرفنی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت بلافاصله او را تعویض کردند و سعید صادقی به بازی رفت. پس از این تعویض اجباری وحید امیری...

وب‌گاه ورزش سه

کاروان پرسپولیس یک روز بعد از بازی برابر الاهلی به تهران بازگشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر گردشگری دولت سیزدهم از مسئولیت هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری با صدور حکمی مجید فراهانی را به عنوان معاون هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

وزیر نیرو با بیان اینکه فرایند احداث واحد بخار نیروگاه کلاس Fرودشور تسریع می‌شود، گفت: با احداث این واحد نیروگاهی بدون مصرف هیچ‌گونه سوخت اضافی 345 مگاوات به ظرفیت نامی تولیدبرق افزوده میشود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از آنجا که هشدار سطح زرد برای این استان پیش‌بینی شده است احتمال وزش باد نسبتا شدید و شدید برای برخی از مناطق تهران به ویژه در ارتفاعات از امروز سه‌شنبه تا روز پنجشنبه هفته جاری وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

خوان کارلوس گاریدو در خیابان‌های تهران روزهایی را به یاد می‌آورد که برای اولین بار به عنوان سرمربی ویارئال بی در کانون توجهات قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

با وجود شکست در هفته نخست لیگ نخبگان آسیا، درویش و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سرمربی الجزایری سرخپوشان تمجید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران؛ 10 نمایش که با حمایت این اداره کل و همکاری دبیرخانه بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران تولید شده‌اند؛ در قالب فصل‌واره ایثار، در شهرستان‌های استان اجرا می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات بین‌المللی هوش مصنوعی رایان با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری و دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

تصویری از استوری ستاره سادات قطبی را مشاهده بفرمایید. در این عکس وی نمایی از دزدان خانه اش را به نمایش گذاشته است.