دوشنبه 2 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با روز شعر، دستخطی از ناصرالدین شاه را منتشر کرد که در آن شاه صاحب‌قران، غزلی از حافظ را نگاشته است.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه قطری در شماره امروز خود، سه دلیل اصلی شکست الغرافه برابر استقلال را برشمرد.

خبرگزاری تسنیم

اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد ناشران هم می‌توانند از تسهیلات وزارت صمت برای واحدهای تولیدی در سال 1403 با اولویت 48 بهره‌مند شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایالات متحده و سایر کشورهای غربی توجه و منابع خود را به حمایت از اوکراین اختصاص داده اند، برای مقابله ادعایی با ایران به منابع کم تری دسترسی دارند.

خبرگزاری تسنیم

معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از حدود 15 میلیون هکتار زمین کشاورزی 10 میلیون و 384 هزار هکتار یعنی 69 درصد از اراضی کشاورزی سنددار شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خواستگاری که در یک اقدام هولناک دختر 25‌ساله‌ای را هدف آزار شیطانی قرار داده بود، دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایش خوب استقلال نه تنها سه امتیاز اول لیگ نخبگان آسیا را برای این تیم به همراه داشت بلکه باعث شد کادر فنی این تیم هم پس از چند هفته آشفتگی به آرامش برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

الرایه نوشته است که الغرافه یک بار دیگر و در تهران برابر استقلال با سه گل شکست خورده است.

وب‌گاه الف

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هدف قرار دادن مناطق حساس نظامی در قلب سرزمین‌های اشغالی با موشک‌های پیشرفته و طی کردن مسیر 2000 کیلومتری و گذر از موانع تسلیحاتی یک پیروزی بزرگ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسایی از اخراج مجری شبکه افق به دلیل انتقاد از جمهوری آذربایجان انتقاد کرد رسایی از اخراج مجری شبکه افق به دلیل انتقاد از جمهوری آذربایجان انتقاد کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری خطاب به رئیس صدا و سیما گفت: برکناری مجری افق فلسطین به دلیل بیان مطالبی درست در پاسخ به شبکه تلویزیونی باکو که نسبت به خاک جمهوری اسلامی مطرح شده، پیام نادرستی را به مسئولان آذربایجان...

خبرگزاری مهر

نمایش خوب استقلال نه تنها سه امتیاز اول لیگ نخبگان آسیا را برای این تیم به همراه داشت بلکه باعث شد کادر فنی این تیم هم پس از چند هفته آشفتگی به آرامش برسد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات به دست آمده، هلدینگ بزرگ پتروشیمی خلیج فارس در حال بررسی امکان ساخت یک ورزشگاه اختصاصی برای باشگاه استقلال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیک برتر به احتمال فراوان در اراک برگزار می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سرویس‌های خارجی با پرداخت 100 میلیون تومان ناقابل، اتباع خارجی را به جاسوس‌های سهل الوصولی تبدیل کرده اند که امروز امنیت کشور ما را به خطر می‌اندازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حالی که قیمت دلار در هفته‌های متوالی در منطقه‌ای مشخص تثبیت شده، قیمت دلار حواله در مرکز مبادله با افزایش‌های پلکانی همراه است قیمت دلار امروز با افزایش پلکانی در میانه کانال پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد. برخی از معامله‌گران این رشد قیمت را متاثر از سقف‌شکنی قیمت اونس جهانی طلا و شناسایی فرصت خرید می‌دانند. به نظر می‌رسد دلار در محدوده‌ای مشخص همانند هفته‌های گذشته گرفتار شده و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با پیام پزشکیان به غرب مبنی بر امادگی ایران برای تعاملی سازنده، تحلیلگران در باب سیاست خارجی دولت چهاردهم نظرات متفاوتی را ارائه کردند. به باور این گروه احیای توافق برجام در شرایط کنونی امکان پذیر نمی باشد و در صورتی که تهران و واشنگتن پشت میز مذاکره بازگردند، معادلات پیچیده فراوانی پیش رویشان قرار دارد که باید بدان بپردازند.