دوشنبه 2 مهر 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

معاون خدمات شهری منطقه 14 تهران از افتتاح 6 خانه محیط زیست در این منطقه با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و بهبود فعالیت‌های مرتبط با حفظ محیط زیست خبر داد.

خبرگزاری مهر

همزمان با نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز بارش نزولات آسمانی مسیل ابراهیم‌آباد با استفاده از خودروهای مکانیزه سنگین لایروبی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارها حاکی از آن است که بانک‌های دولتی دو برابر بانک های غیر دولتی در بخش مسکن اقدام به سرمایه گذاری کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: به دلیل پایین بودن پایه حقوقی، برخی از کارمندان وزارت جهاد کشاورزی استعفا داده اند. برخی افراد با داشتن مدرک فوق لیسانس و دکترا ده تا دوازده میلیون تومان حقوق می گیرند.

وب‌گاه فرارو

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته ششم لیک برتر به احتمال فراوان در اراک برگزار می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات سهام با رشد 36 درصدی نسبت به روز دوشنبه به رقم 4 هزار و 597 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

هانسی فلیک از زمانی که مربی بارسا شده تاکنون چندین برنامه روتین باشگاه را تغییر داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در اجلاس وزیران دادگستری بریکس روز سه‌شنبه وارد مسکو شد.

خبرگزاری تسنیم

شهرداری تهران با همکاری خیرین، کمیته امداد و بهزیستی، در آستانه سال تحصیلی 24 هزار بسته لوازم‌التحریر را میان دانش‌آموزان نیازمند تهرانی توزیع خواهد کرد.

وب‌گاه گسترش

امروز (سه‌شنبه) درباره ماه‌گرفتگی 28 شهریور توضیحاتی ارائه شد. این ماه‌گرفتگی به گونه‌ای خواهد بود که در ایران زمان زیادی برای مشاهده آن وجود ندارد؛ به‌خصوص در مناطق شرقی کشور که این ماه‌گرفتگی به‌صورت جزئی قابل مشاهده نیست، زیرا قبل از آغاز ماه‌گرفتگی، ماه در این شهرها غروب می‌کند.

خبرگزاری میزان

هجدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات 104 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین و همچنین ماهیت این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی، روز سه‌شنبه (27 شهریور 1403) در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حجت‌الاسلام والمسلمین دهقانی و مستشاران دادگاه مرتضی تورک و امین ناصری در مجتمع قضایی امام خمینی (ره) به‌صورت علنی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از تهیه 24 هزار کوله، بسته لوازم التحریر و نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول قرار دارد.