دوشنبه 2 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین اتحادیه بارفروشان گفت: افزایش قیمت خیار به دلیل گرمای هوا بود که بار بوته‌ها را کاهش داد؛ علاوه‌بر اینکه خیار یزد هم به بازار نیامد و با تاخیر مهر ماه عرضه می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از توقف احکام کمیته‌های انضباطی برای دانشجویان به دستور وزیر بهداشت خبر داد.

خبرگزاری مهر

سیدامیرحسین مهدوی در حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم قضائی به عنوان سرپرست دانشکده پزشکی قانونی منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تعدادی از دفاتر تشکل‌های دانشگاهی مختلف با انتشار پیام‌هایی جداگانه نسبت به اظهارات اخیر رئیس جمهور و دیگر اعضای هیئت دولت پیرامون وفاق ملی و مسئله بازگشت برخی دانشجویان و اساتید لغو قرارداد شده واکنش نشان داده و به موضع گیری پرداختند. تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی x نوشت:...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خزانه جواهرات ملی پس از گذشت حدود سه ماه از بازگشایی، بار دیگر تعطیل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: ایمان دارم با توجه به نگاه ویژه و حمایتی رئیس جمهور در امر ورزش، قطعا شاهد اقدامات تحولی در حوزه ورزش خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین و ریکاوری امروز خود را در دو نوبت در جده برگزار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده سابق تهران و از چهره‌های نزدیک به قالیباف، به سمت معاونت پارلمانی وزارت نیرو منصوب شده است.

خبرگزاری تسنیم

شرایط بحرانی منابع آب زیرزمینی تهران و فرونشست در پایتخت از جمله موضوعات مطرح شده در نخستین نشست خبری رییس جمهور با اصحاب رسانه بود اما سوال اینجاست که راهکار پایان این بحران چیست؟

وب‌گاه گسترش

علی خضریان، عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه این کمیسیون با رئیس بانک مرکزی گفت که در این جلسه، بانک مرکزی متعهد شد تا همه افرادی که واجد شرایط دریافت وام ازدواج و فرزندآوری هستند، تا پایان سال از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدیت پلیس در برخورد و با اتباع غیرمجاز در کشور ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محقق و فعال علمی - فرهنگی در حوزه نجوم و اخترفیزیک جزییات دو پدیده ماه گرفتگی جزیی و همچنین ابرماه کامل را در آسمان ایران تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آغاز مرحله چهارم طرح 14 روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی اصغر نخعی راد عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این که خبری از گرانی بنرین نیست، گفت: سال آینده برای بنزین بین 15 تا 20 درصد افزایش قیمت خواهیم داشت. فال نجوم و کائنات یکی از انواع فال‌هایی است که این روزها در جامعه رواج پیدا کرده‌است و از طریق اشکالی که اشک های نجوم و کائنات در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. برخی از فال نجوم و کائنات برای پیشگویی و پیش بینی اتفاقات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محقق و فعال علمی - فرهنگی در حوزه نجوم و اخترفیزیک جزییات دو پدیده ماه گرفتگی جزیی و همچنین ابرماه کامل را در آسمان ایران تشریح کرد.