دوشنبه 2 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر علوم تحقیقات و فناوری امروز رئیس دانشگاه تهران را منصوب کرد.

خبرگزاری تسنیم

حسن روحانی و شهید رئیسی در اولین سفر خود به نیویورک در مقام رئیس جمهور رخدادهای مهم و قابل توجهی داشتند؛ به بهانه سفر پیش روی پزشکیان، در این گزارش به بررسی دو سفر روسای جمهور پیشین پرداخته‌ایم.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه جهت شرکت در اجلاس وزرای دادگستری بریکس وارد مسکو شد.

وب‌گاه گسترش

مرجانه گلچین یک بازیگر سینما و تلویزیون است که از نوجوانی در هنرستان موسیقی شرکت کرده و در رشته نوازندگی تئاتر فارغ‌التحصیل شده است. او در فیلم‌هایی مانند "پرنده کوچک خوشبختی"، "شب بیست و نهم" و "دو نیمه سیب" بازی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق براساس آخرین گزارش‌ها، ترافیک در برخی محدوده‌های محور چالوس، آزادراه تهران - شمال، محور هراز و محور قدیم قزوین - رشت سنگین است.

خبرگزاری مهر

مراسم رونمایی از سه عنوان جدید انتشارات 27 بعثت شنبه 31 شهریورماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه الف

حمید نوری با بیان اینکه سه دادگاه بدوی، تجدیدنظر و دیوان عالی سوئد به من حکم «حبس ابد» دادند اما اکنون در تهران هستم، گفت: این نشان می‌دهد دادگاه‌های آنجا دروغین، ساختگی، نمایشی و شوخی هستند.

خبرگزاری تسنیم

پسر فریبکاری که به خانه دختر مورد علاقه‌اش دستبرد زده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی امیری مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، در جمع خبرنگاران در حاشیه پویش جمع آوری و اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان بی‌بضاعت در آستانه سال تحصیلی اظهارداشت: یکی از رویکرد‌های ما توجه به محلات محروم و افراد کمتر برخوردار است و از همین رو سال گذشته پویش نسیم مهربانی را با کمک گروه‌های جهادی و خیرین اجرا تا اقلام آموزشی و لوازم التحریر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازدیدکنندگان از نمایشگاه رصتا بن 3 میلیون ریالی دریافت می کنند بازدیدکنندگان از نمایشگاه رصتا بن 3 میلیون ریالی دریافت می کنند به گزارش عرشه آنلاین؛ نمایشگاه رصتا از 26 تا 29 شهریور به مدت 4 روز دایر است و در این دوره غرفه‌های افغانستانی نیز حضور پر رنگی دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین حسینی، یکی از استادان دانشگاه تهران امروز با حکم وزیر علوم به سمت سرپرست دانشگاه تهران منصوب شد.

خبرگزاری دانشجو

سید محمد اتابک با اشاره به اینکه ارز واردات خودرو از سوی بانک مرکزی تامین شده است، گفت: خودروسازان برای افزایش تولید نیاز به ارز دارند که در این زمینه برنامه ریزی‌های لازم انجام شده است و همچنین بخشنامه واردات خودروهای کارکرده باید اصلاح شود، زیرا با آن بخشنامه ممکن است پول مردم از بین برود، بنابراین به دنبال یک بخشنامه درست هستیم.

وب‌گاه گسترش

طبق اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر (27 شهریور) میانگین کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبولی قرار دارد.

خبرگزاری مهر

معاون خدمات شهری منطقه 14 تهران از افتتاح 6 خانه محیط زیست در این منطقه با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و بهبود فعالیت‌های مرتبط با حفظ محیط زیست خبر داد.

خبرگزاری مهر

همزمان با نزدیک شدن به فصل پاییز و آغاز بارش نزولات آسمانی مسیل ابراهیم‌آباد با استفاده از خودروهای مکانیزه سنگین لایروبی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمارها حاکی از آن است که بانک‌های دولتی دو برابر بانک های غیر دولتی در بخش مسکن اقدام به سرمایه گذاری کرده‌اند.