دوشنبه 2 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اخیرا نشریه وال استریت ژورنال با انتشار گزارش ادعایی از ارسال موشک های بالستیک ایران برای روسیه خبر داد؛ ادعایی که ایران به شدت آن را تکذیب کرد اما بازیگران غربی، ایالات متحده و اروپا، با توسل بدین ادعا برای اعمال فشارهای بیشتر علیه تهران گام برداشتند

خبرگزاری تسنیم

خواستگاری که در یک اقدام هولناک دختر 25‌ساله‌ای را هدف آزار شیطانی قرار داده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان اسناد و کتابخانه ملی همزمان با روز شعر، دستخطی از ناصرالدین شاه را منتشر کرد که در آن شاه صاحب‌قران، غزلی از حافظ را نگاشته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

ناصر امانی در دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهرانی در تذکری با اشاره به تخریب درختان در دانشگاه تهران گفت: دور از شأن دانشگاه ارزشمند تهران است که دست به این نوع اقدامات بزند و شبانه فضای سبز را محصور و قلع و قمع کند تا ساختمان اداری بسازد. باعث شرم بنده است که بگویم چرا دانشگاه این کار را انجام می دهد.

وب‌گاه گسترش

خرید لباس مجلسی برای مراسم های عروسی، مهمانی های خاص و دورهمی ها مورد نیاز است. لباس مجلسی برای خانم ها تنوع بسیار بالایی دارد و هرکسی با توجه به سلیقه و بودجه اقدام به خرید لباس مجلسی می کند. برخی لباس مجلسی را به خیاط می سپارند و لباس دلخواهشان را می دوزند اما بسیاری از افراد با مراجعه به بازارها لباس را آماده می خرند. در این گزارش به بررسی قیمت لباس مجلسی و همچنین معرفی بازارهای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر صمت با بیان اینکه واردات خودرو در پنج‌ماهه امسال نسبت به سال قبل سه برابر افزایش یافت، گفت: بخشنامه فعلی واردات خودروهای کارکرده نیازمند اصلاحات است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی بررسی‌های اخیر در مجلس شورای اسلامی، تصمیم به تعطیلی روز پنجشنبه به‌عنوان روز رسمی جدید اتخاذ شد، در حالی که پیش‌تر پیشنهاد تعطیلی روز شنبه مطرح شده بود که با مخالفت شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شد.

وب‌گاه فرارو

معاون شهردار تهران می‌گوید که زمینی را در جنوب شرقی تهران برای ساخت آرامستان تملک کرده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی بررسی‌های اخیر در مجلس شورای اسلامی، تصمیم به تعطیلی روز پنجشنبه به‌عنوان روز رسمی جدید اتخاذ شد، در حالی که پیش‌تر پیشنهاد تعطیلی روز شنبه مطرح شده بود که با مخالفت شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام مواجه شد.

خبرگزاری دانشجو

طبق نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت تخم مرغ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

پس از ثبت اولین شکست آسیایی پرسپولیس، وقوع یک خبر بد کام هواداران را تلخ تر کرد. ستاره مراکشی سرخ ها دچار آسیب دیدگی شده و این احتمال می رود که شهرآورد پایتخت را از دست بدهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شوک غیر منتظره به پرسپولیس / ستاره تیم دربی را از دست داد؟ بازیکن مراکشی پرسپولیس، در جریان دیدار مقابل الاهلی عربستان مصدوم شد و قرار است پس از بازگشت به تهران تحت معاینه دقیق پزشکی قرار گیرد. در جریان دیدار تیم‌های الاهلی عربستان و پرسپولیس، ایوب العملود، بازیکن مراکشی تیم پرسپولیس، دچار مصدومیت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان