سه‌شنبه 3 مهر 1403

تهران

تهران

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم یادبود کیومرث پوراحمد و داریوش مهرجویی دوشنبه 26 شهریور با حضور جمعی از اهالی سینما در خانه هنرمندان برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی علیزاده در جلسه تخصصی استقبال از مهر 1403، با بیان اینکه ستاد استقبال از مهر را از 2 ماه پیش در شرکت واحد تشکیل دادیم، اظهار کرد: راننده‌ها و اتوبوس‌های شرکت واحد برای بازگشایی مدارس آماده خدمت‌رسانی هستند. وی با بیان اینکه اول مهرماه اولین اتوبوس بی آرتی بازسازی شده که به دوربین پلاک شمار و مسافر شمار مجهز شده است، رونمایی خواهد شد، ادامه...

وب‌گاه گسترش

بر اساس آمار معاملات در تاریخ 27 شهریور 1403، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران به 2,0840,152 واحد رسید. در این روز، شاخص کل بورس بیش از 16 هزار واحد افزایش یافته که نشان‌دهنده روند مثبت و رونق در بازار سهام است. در پایان معاملات امروز، ارزش بازار به 68,323.525.486 میلیارد ریال رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل و امور مناطق شهرداری تهران در دومین جلسه ستاد استقبال از مهر گفت: امسال حساسیت در شهر و حتی در سطح دولت برای ترافیک مهرماه به وجود آمده است و همه دغدغه‌مند به این موضوع نگاه می‌کنند. وی افزود: این حاکی از اهمیت کنترل ترافیک مهرماه دارد که با همه حوزه‌ها همکاری لازم جهت اطلاع رسانی به وجود آمده است. مدیرکل حمل و نقل...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه گسترش

وزیر صمت اظهار داشت: برای دستیابی به صنعتی، معدنی و تجارتی قوی، باید از تصدی‌گری دولت فاصله بگیریم و به سیاست‌گذاری بپردازیم، البته این موضوع نباید به صورت شعاری مطرح شود.

خبرگزاری مهر

طبق نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس آخرین آمار وضعیت منابع آب زیرزمینی در ایران به شدت بحرانی است. سالانه حدود 5 میلیارد مترمکعب از حجم آب‌های تجدیدناپذیر و آبخوان‌های کشور کاهش می‌یابد و این روند نگران‌کننده نشان‌دهنده استفاده بی‌رویه از این منابع و ناتوانی در بازسازی و احیای آنهاست که به بروز پدیده‌هایی مانند فرونشست زمین در مناطق مختلف منجر شده است.

خبرگزاری تسنیم

طی 5 ماه امسال ترانزیت بار به 7.8 میلیون تن رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 73 درصدی افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه ارز واردات خودرو از سوی بانک مرکزی تامین شده است، گفت: بخشنامه واردات خودروهای کارکرده باید اصلاح شود، زیرا با آن بخشنامه ممکن است پول مردم از بین برود، بنابراین به دنبال یک بخشنامه درست هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد اتابک گفت: وضعیت کنونی صنعت و معدن و تجارت کشور طلب می کنند همه ذینفعان برای حل آنها وارد صحنه شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از 773 هزار تن کالای ترانزیت شده در سال جاری، 637 هزار تن به کالاهای غیرنفتی و 136 هزار تن به کالاهای نفتی اختصاص داشته است.

وب‌گاه فرارو

بازیکن مراکشی پرسپولیس، در جریان دیدار مقابل الاهلی عربستان مصدوم شد و قرار است پس از بازگشت به تهران تحت معاینه دقیق پزشکی قرار گیرد.

وب‌گاه گسترش

دستمالچیان اعلام کرد: تمامی مشاوران املاک غیرمجاز که مجوز فعالیت ندارند، به مدت 15 روز فرصت دارند تا از طریق درگاه ملی مجوزها، اقدام به دریافت مجوز نمایند.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس هیئت فوتبال تهران با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) امروز سه‌شنبه 27 شهریور 1403 در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران با حضور حمید نوری به صورت علنی برگزار شد.