شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس تحلیل‌ها، بازار ارز همچنان در حالت فشردگی قیمتی قرار دارد و نوسانات شدیدتر در آینده نزدیک محتمل است و باید دید اسکناس آمریکایی سرانجام چه مسیری را در پیش خواهد گرفت؟ قیمت دلار امروز با افزایش پلکانی در میانه کانال پایانی کریدور پنجم بازگشایی شد. برخی از معامله‌گران این رشد قیمت را متاثر از سقف‌شکنی قیمت اونس جهانی طلا و شناسایی فرصت خرید می‌دانند. به نظر می‌رسد دلار در محدوده‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی به برخی استان ها نسبت به تشدید بارش ها و احتمال سیل هشدار داد.

وب‌گاه الف

فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد و همچنین 4 بازی با حضور سیستم داور ویدئویی VAR برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه 10 تهران گفت: اجرای طرح الگوی خدمت در سطح منطقه در 4 محور خیابان‌های جمهوری اسلامی، رودکی، آذربایجان و شهید عرب با عملیات‌های تعریف شده در قالب پیاده راه سازی، روکش مکانیزه و دستی آسفالت، مرمت کانیو و.. در شش ماهه نخست سال 1403 انجام شد. شهردار منطقه 10 در تشریح این اقدامات اظهار داشت: اجرای طرح الگوی خدمت در خیابان...

وب‌گاه گسترش

بازار مسکن همچنان رکود قابل توجهی را تجربه می کند و حجم معاملات در هفته‌های اخیر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. نرخ خانه‌ها تغییرات چشمگیری نداشته و ثبات نسبی در بازار برقرار است. در این گزارش، آخرین قیمت آپارتمان‌های نوساز تهران در تاریخ 28 شهریور را می‌توانید مشاهده کنید. با ما همراه باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی مراکز درمان سو مصرف مواد کشور گفت: یک میلیون و 600 هزار معتاد در مراکز سو مصرف مواد تحت درمان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم بزرگداشت امین تارخ هنرمند فقید تئاتر، سینما و تلویزیون همزمان با افتتاح پردیس سینمایی این هنرمند در شیراز برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه10 تهران از اتمام عملیات عمرانی طرح الگوی خدمت در 4 محور خیابان های جمهوری اسلامی، آذربایجان، رودکی و شهید عرب با پیشرفت فیزیکی صد درصدی تا پایان نیمه اول سال 1403 خبر داد.

خبرگزاری مهر

سرپرست جدید دانشگاه تهران افزود: بنای دانشگاه این است که تمام برنامه‌ریزی و تمهیدات خود را به‌کار گیرد تا از موضع عدل و انصاف به گلایه های دانشجویان رسیدگی شود.

خبرگزاری مهر

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: 6 مسیر آزادراهی به طول 145 کیلومتر با اعتبار 3 هزار و 500 میلیارد تومان تا پایان امسال به‌بهره‌برداری می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه کمیسیون عالی طالبان برای بازگشت مهاجرین افغانستانی از کشورهای ایران و پاکستان به افغانستان تشکیل شد لسه کمیسیون عالی طالبان برای بازگشت مهاجرین افغانستانی از کشورهای ایران و پاکستان به افغانستان تشکیل شد به گزارش عرشه آنلاین به دنبال افزایش موج بازگشت مهاجرین افغانستانی از کشورهای ایران و پاکستان به افغانستان کمیسیون عالی طالبان جلسه ویژه‌ای را برگزار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم داوری دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال مشخص شد.

خبرگزاری مهر

سازمان لیگ فوتبال اسامی پنج بازیکن و مربی محروم در هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 9 تهران گفت: اگرچه زحمات قالیباف را نادیده نمی‌گیریم، اما پس از دوران وی، شهر تهران به دلیل فعالیت‌های اصلاح‌طلبان به مدت 4 سال درجا زد. زاکانی باید 8 سال تلاش کند تا وضعیت شهر به سطح زمان قالیباف بازگردد.