شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به بهره‌برداری از 57 پروژه شهری گفت: 65 درصد املاک پادگان جی صرف ارتقای زیرساخت‌ها می‌شود.

وب‌گاه الف

آرش زره تن‌لهونی و یدالله رحمانی به عنوان استانداران کردستان و کهگیلویه و بویر احمد انتخاب شدند.

وب‌گاه الف

تعلیق مجری شبکه افق برای پاسخ به اظهارات شیطنت‌آمیز مجری آذربایجانی درباره تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران، دارد به یکی‌از مهمترین حاشیه‌های هفته‌های اخیر کشور تبدیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از تمامی مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی دعوت کرد تا در مراسم هفته وحدت و جشن میلاد حضرت ختمی مرتبت، پیامبر اعظم (ص) در سراسر کشور، شرکت کرده و با حضور پرشور خود، مهر باطلی بر تلاش‌های تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام بزنند. متن اطلاعیه به شرح زیر است: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم اطلاعیه دعوت به مراسم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هفته‌های پس از اواخر ژوئیه، زمانی که اسماعیل هنیه، رهبر حماس در تهران و فؤاد شکر، فرمانده ارشد حزب‌الله در بیروت ترور شدند، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آغاز رویارویی در سطح گسترده‌تر در خاورمیانه مطرح شد.

خبرگزاری تسنیم

مهدی کاموس؛ داور نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان، کاربردی بودن نمایش‌نامه‌های رسیده به این جشنواره را نشان‌دهنده قوت آثار می‌داند.

خبرگزاری تسنیم

حاجی‌پور دبیر علمی همایش «زنان مقاوم؛ مقاومت زنان» از برگزاری این همایش ملی طی دوم دی‌ماه سال جاری در باغ‌موزه دفاع مقدس تهران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تیم داوری دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته داوران مشخص شد.

خبرگزاری مهر

مدیر راه و شهرسازی تهران بزرگ از بازدید 16 مورد مشاور املاک در دور جدید ساماندهی مشاوران املاک و بنگاه‌های غیر مجاز شهرستان لواسانات خبر داد.

خبرگزاری مهر

فدراسیون فوتبال اسامی داوران هفته پنجم لیگ برتر را اعلام کرد و همچنین 4 بازی با حضور سیستم داور ویدئویی VAR برگزار می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروزه مشکلات مچ پا به دلایل مختلفی از جمله آسیب‌های ورزشی، تصادفات و بیماری‌های ارتوپدی بسیار شایع شده است و یافتن یک جراح مچ پا ماهر برای درمان آن‌ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

وب‌گاه الف

یک بازپرس دادسرای جرایم رایانه‌ای تهران در رابطه با پرونده‌های کثیرالشاکی مطرح در این مرجع قضایی گفت: در یکی از پرونده‌های مطروحه با حدود 2 هزار شاکی مواجه هستیم و چندین میلیون دلار از اموال مردم بر باد رفته است.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات سایت World Art Dubai، 14 اثر از 30 اثر ارزشمند هنرمندان ایرانی که از موزه امام علی خارج شده‌اند، در کشور امارات و شهر دبی به فروش رسیده‌اند و از 16 اثر دیگر هیچ خبری در دست نیست.

وب‌گاه فرارو

بعضی از کلینیک‌های زیبایی در تهران برای نازک کردن هر لب، 70 میلیون تومان می‌گیرند و هزینه کوچک کردن دهان هم از 80 میلیون تومان شروع می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

9 شرور قمه کش که در خیابان نیروی هوایی با هم درگیر شده بودند، دستگیر شدند.