شنبه 31 شهریور 1403

تهران

تهران

وب‌گاه فرارو

اراذل و اوباش برهم زننده امنیت شهروندان (قدرت‌نمایی و درگیری با سلاح) در منطقه شرق تهران دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر

نمایند ولی فقیه در امور حج و زیارت، از حج و عمره به عنوان دو بازار آخرتی یاد کرد.

خبرگزاری مهر

آیین بدرقه نخستین گروه زائران عمره مفرده 1403 درترمینال سلام فرودگاه امام خمینی برگزار و زائران چشم انتظار زیارت خانه کعبه راهی مدینه منوره شدند.

خبرگزاری مهر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی مردم شریف و ولایتمدار دعوت کرد تا در مراسم هفته وحدت شرکت کرده و با حضور پرشور خود، مهر باطلی بر تلاش‌های تفرقه‌افکنان و دشمنان اسلام بزنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سال گذشته متوسط درآمد اظهارشده سالانه یک خانوار شهری 2,569,372 هزار ریال بوده است که نسبت به سال 1401 حدود 54 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه محدودیت یک‌طرفه مقطعی تا روز یکشنبه یکم مهرماه به‌صورت رفت‌وبرگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

خبرگزاری میزان

مراسم باشکوه هفته وحدت در میدان ولی عصر (ع) تهران روز جمعه 30 شهریور برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

کارت شرکت در سیزدهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفای دانشگاهی) سال 1403 در داخل کشور و خارج از کشور منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو انجمن فیزیوتراپی ایران، درباره انتخاب کیف و کوله پشتی دانش آموزان، توصیه هایی به والدین داشت.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با نزدیک شدن به تعطیلی آخر هفته نرخ کرایه‌سواری بین شهری دچار نابسامانی شده و در برخی مسیرها قیمت‌های بالایی از مسافران دریافت می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند گفت: به همراه تیم متخصصین چشم بازدیدی از بیمارستان حضرت رسول لبنان داشتیم. همچنین از آقای امانی سفیر ایران در لبنان نیز بازدید داشتیم، الحمدالله حال عمومی شأن خوب و پایدار است. وی افزود: تلاش می‌کنیم با همین هواپیمای که با آن به لبنان آمدیم تعداد قابل‌توجهی از مجروحین که نیاز به ادامه درمان جدی‌تر دارند را به تهران اعزام کنیم. کولیوند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس تحلیل‌ها، بازار ارز همچنان در حالت فشردگی قیمتی قرار دارد و نوسانات شدیدتر در آینده نزدیک محتمل است و باید دید اسکناس آمریکایی سرانجام چه مسیری را در پیش خواهد گرفت؟

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم فرانسوی و فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران مورد تایید مسئولان باشگاه نساجی مازندران قرار گرفت اما هنوز از او رونمایی نشده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق بازرگانی تهران در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: افت فشار میدان گازی پارس جنوبی و افت تولید احتمالی آن، موضوع تامین پایدار انرژی کشور و ادامه حیات صنایع وابسته به تولیدات این میدان را در معرض خطر قرار داده است.