پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

توافق باشگاه استقلال و سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توافق باشگاه استقلال و سازمان لیگ درباره تبلیغات محیطی

تهران - ایرنا - عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال با اشاره به برگزاری نشست‌های سودمند با نمایندگان باشگاه استقلال، از توافق سازمان لیگ با آبی‌های پایتخت در مورد تبلیغات محیطی خبر داد.

به گزارش ایرنا، «صادق درودگر» درخصوص جلسات برگزار شده با باشگاه استقلال طی روزهای اخیر اظهار داشت: از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت تشکر می‌کنم که با جدیت و حمیت کمک کردند تا با باشگاه استقلال نشست‌هایی خوبی را برگزار کنیم.

وی افزود: در جو مناسب روزهای گذشته، جلساتی را با باشگاه استقلال برگزار کردیم و در فضای دوستانه به بحث و تبادل نظر پرداختیم و به توافق رسیدیم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ تصریح کرد: حضور و فعالیت باشگاه‌ها در حوزره تبلیغات محیطی می‌تواند به افزایش درآمدها آنها کمک کند و همواره گفته‌ایم افزایش قیمت و درآمد به نفع فوتبال ایران باشد.

درودگر تاکید کرد: صورت جلساتی را امضا کردیم و فردا نشست نهایی در این باره برگزار خواهد شد که جزییات این جلسه به صورت رسمی به اطلاع همگان خواهد رسید. به زودی کمیته‌ای از سوی مدیران باشگاه‌ها برای حق پخش تشکیل خواهد شد و به صورت جدی وارد این موضوع خواهیم شد.

وی در رابطه با پرداخت مطالبات مارک ویلموتس سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال اعلام کرد: اینکه پول ویلموتس چطور پرداخت شد موضوعی است که از آن اطلاع کاملی ندارم و تا به حال یه عنوان یک مسئول آن را مطالعه نکرده‌ام اما با عقل و درایت باید حل شود.

وی درباره تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال نیز گفت: درباره تایید صلاحیت‌ها نه حرفی می‌زنم و نه دخالتی نمی‌کنم اما هر چه مسئولان سه‌گانه و چهار گانه تصیمیم بگیرند مورد تایید ما است.

برچسب‌ها