چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

تورق خاطرات شهید ابوذر داوودی در برنامه از آسمان

خبرگزاری میزان مشاهده در مرجع

ازآسمان در تازه ترین روایت خود که پنجشنبه ساعت 13:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود، پای سفره خاطرات دوستان و همرزمان شهید ابوذر داوودی نشسته است تا گوشه ای از سیره رفتاری و قابلیت های نظامی این شهید گرانقدر را به تصویر بکشد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی شبکه دو، این قسمت از برنامه از آسمان زندگی مردی را ورق می زند که موقع شهادت یک دختر دو ساله داشت و یک دنیا آرزوی قشنگ اما دلش پر می کشید برای خدمت به اسلام.

شهید ابوذر داوودی زمستان سال 94 بعد از چند هفته نبرد سنگین در سوریه شهید شد و پیکرش با حضور مردم در روستای حسین آباد شهرستان رستم استان فارس به خاک سپرده شد.

گروه برنامه ساز از آسمان زمستان امسال برای تولید برنامه به منزل این شهید عزیز رفت و در این روایت با همسر، دختر و همرزمان شهید داوودی گفتگو کرد تا تصاویر نابی از حضورش در سوریه تقدیم علاقمندان شود.

گفتنی است ازآسمان به تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد کاریست از گروه معارف که پنجشنبه ها حوالی ساعت 13:15 به روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. سعید سلیمانی، مرتضی اعطاسی، عباس خورشیدی فرد و حمید بناء در تولید این برنامه نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام /