شنبه 6 مرداد 1403

سوریه

سوریه

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، اسناد محرمانه موجود در خودروی یک ژنرال اسرائیلی بعد از تصادف خودرویش به سرقت رفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ تنها چهره مشهور سیاسی جهان نبود که از یک سوء قصد جان به در برد. ماندن بر مهمترین کرسی‌های قدرت در کشورهای جهان گاه به قیمت جان صاحبان قدرت تمام شده و گاه تیرها به هدف نخورده است. «اقتصادنیوز» در این گزارش به تاریخچه مهمترین ترورهای ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه تاکید کرد که شرایط کنونی در غزه نیازمند تلاش جهانی برای تحت فشار قرار دادن اسرائیل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین گفت: فضاسازی که توسط دولت بایدن در جریان مبارزات سیاسی ایجاد شد، عامل تحریک کننده برای ترور ترامپ بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه روسیه از مطرح کردن موضوع فهرست قربانیان بوچا در سازمان ملل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به نرخ این روزهای پروازها به نجف و بغداد، گفت: با احتساب عوارض فرودگاهی و خدمات هندلینگ، همچنین نرخ سوخت در فرودگاه‌های مقصد که به صورت ارزی دریافت می‌شود، به ازای هر صندلی پرواز تهران - نجف به‌طور متوسط 6 میلیون تومان به شرکت‌های هواپیمایی هزینه تحمیل می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، احمد هاکان ستون نویس نشریه حریت درباره تمایل رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه برای عادی سازی روابط با دولت سوریه نوشت: در خلال سفر به آمریکا برای اجلاس ناتو، با همه مقامات ترکیه گفتگو کردم. چیزی که متوجه شدم این بود که آنکارا از عادی سازی روابط با ترکیه به دنبال 2 هدف است. وی افزود: اول اینکه مانع از تشکیل دولتی خودمختار از دنباله‌های پ ک ک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت و مقاومت در غزه مبارزان ما امروز (یکشنبه) تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در پایگاه «حدب یارین» را با موشک هدف قرار دادند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان گفت: در سال 1402 رتبه اول تولید و صادرات و ارزآوری در صنعت روانکار را داشتیم و حدود 1.1 میلیارد دلار از سال 1397 تا پایان سال 1402 ارز به سامانه‌های کشور ارائه کردیم که جزو افتخارات ماست.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر راه گفت: راه‌آهن کرمانشاه - خسروی با هدف تکمیل کریدور ریلی شرق به غرب و اتصال مناطق غربی به شبکه ریلی است که از کرمانشاه تا اسلام‌آباد در بخش زیرسازی 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای در واکنش به جنایت‌های اخیر صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه که آخرین مورد آن کشتار وحشیانه در اردوگاه‌های آوارگان در منطقه المواصی واقع در خان یونس بود، اعلام کرد: جنایت‌های مستمر اسرائیل در نوار غزه، مقابل چشم و گوش آمریکا و کشور‌های غربی و با حمایت آن‌ها انجام می‌شود و این نشان می‌دهد که به اصطلاح «ابتکارات»...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع سوری بامداد امروز یکشنبه از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق خبر دادند. به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک مقام نظامی سوری در این زمینه اعلام کرد: در تجاوز هوایی دشمن اسرائیلی که نیمه‌شب از سمت جولان اشغالی انجام شد، تعدادی از مراکز نظامی ارتش در جنوب و همچنین یک منزل مسکونی در منطقه «کفرسوسه» در شهر دمشق هدف قرار گرفته شد. وی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع نظامی در بیانیه‌ای از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع نظامی در بیانیه‌ای از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دمشق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان گفت که نسبت به جنایت جدید اسرائیل در خان یونس واکنش نشان داد.