یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تور آزاد والیبال ساحلی آسیا | صعود نخستین نماینده ایران به مرحله دوم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
تور آزاد والیبال ساحلی آسیا | صعود نخستین نماینده ایران به مرحله دوم

سینا شوکتی و عباس پورعسگری دومین پیروزی خود در مسابقات تور آزاد ساحلی را تجربه کردند تا نخستین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی باشند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تور آزاد والیبال ساحلی آسیا از روز دوشنبه 16 آبان در بندرعباس آغاز شده و تا 20 آبان ادامه خواهد داشت. در سومین مسابقه روز دوم سینا شوکتی و عباس پورعسگری (ایران سه) از ساعت 8:50 در زمین اصلی به مصاف نوردوس آلداش و کریل گورین (قزاقستان دو) رفتند.

در این دیدار شوکتی و پورعسگری دومین پیروزی خود را تجربه کردند. این تیم روز گذشته قهرمان مسابقات والیبال ساحلی آسیا در سال 2021 را شکست داده بود. تیم شوکتی و پورعسگری با نتیجه دو بر صفر و امتیازات 21 بر 18 و 21 بر 17 حریف قزاقستانی خود را شکست دادند.

گزارش | روز نخست مسابقات والیبال ساحلی مسترمردان قاره کهن در بندرعباس + نتایج و برنامه روز دوم

در دومین مسابقه زمین دوم که از ساعت 8:50 میان تیم‌های هند و استرالیا سه انجام شد، تیم استرالیا سه با پیروزی دو بر صفر یک گام از حذف شدن فاصله گرفت. جاشوآ هووات و جک پیرس (استرالیا سه) با امتیازات 21 بر 16 و 21 بر18 نارش تامپرا و کریشنا راجو مودونوری (هند) را مغلوب کردند تا هندی‌ها دومین شکست خود در این مسابقات را تجربه کنند و سومین تیم حذفی این رقابت‌ها باشند.

مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات، فردا صبح برگزار خواهد شد.