یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

تور MLS برای فوتبالیست‌های آرژانتین / مسی آرژانتینی‌ها را به این لیگ می‌برد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تور MLS برای فوتبالیست‌های آرژانتین / مسی آرژانتینی‌ها را به این لیگ می‌برد

مسی و آلمادا آخری نیستند و لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا قصد دارد چندین ستاره جوان فوتبال آرژانتین را نیز جذب کند.

به گزارش "ورزش سه"، لیگ MLS در آغاز به‌عنوان لیگ ایده‌آل برای آخرین سال‌های فوتبال ستاره های بزرگی بود. بازیکنانی مثل زلاتان ابراهیموویچ، رائول گونزالس یا دیوید بکام به‌عنوان بارزترین نمونه‌ها در نظر گرفته می شوند. با این حال، در سال های اخیر این ایده دستخوش تغییراتی شده است و مدیران لیگ سعی دارند استعدادهای جوان فوتبال آمریکای جنوبی را جذب کنند.

اخیرا لیونل مسی، بوسکتس، آلبا و لوئیس سوارز به این لیگ اضافه شدند تا MLS به لیگ بازنشسته ها معروف شود ولی اهداف مدیران فراتر است.

احتمالا بلندپروازانه‌ترین طرح در تاریخ ایالات متحده گام به گام مسیر خود را طی می کند. ورود لئو مسی به پروژه "کهکشانی" اینترمیامی اولین سنگ بنا بود و آنها برای ساختن لیگی بزرگ تلاش خواهند کرد.

منحصر به فرد ترین مورد تیاگو آلمادا 22 ساله است. در طول دوران حضورش در ولز سارسفیلد، این مهاجم همراه با خولین آلوارز به عنوان بزرگترین پدیده های فوتبال آرژانتین مطرح بودند و به چند باشگاه بزرگ اروپایی لینک شدند با این حال آلوارز راهی سیتی شد تا مسیر پیشرفت را طی کند ولی آلمادا به لیگ آمریکا و آتلانتا یونایتد رفت.

در واقع ایالات متحده برای تقویت لیگ فوتبال خود بازار آرژانتین را هدف قرار داده و گفته می شود پدیده های آرژانتینی حالا جدی تر به این لیگ نگاه می کنند. آلمادا آخری نیست و به زودی لیونل مسی ستاره های بیشتری را از کشورش به آمریکا خواهد کشاند.

تور MLS برای فوتبالیست‌های آرژانتین / مسی آرژانتینی‌ها را به این لیگ می‌برد 2
تور MLS برای فوتبالیست‌های آرژانتین / مسی آرژانتینی‌ها را به این لیگ می‌برد 3