سه‌شنبه 1 خرداد 1403

تور عربستان برای شکار ستاره جنجالی یونایتد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
تور عربستان برای شکار ستاره جنجالی یونایتد!

باشگاه الاتفاق عربستان به صورت جدی به دنبال جذب میسون گرینوود، ستاره جنجالی منچستریونایتد، است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه منچستریونایتد پس از تحقیقات داخلی طولانی مدت شب گذشته اعلام کرد که دیگر قصد همکاری با گرینوود را ندارد.

این بازیکن جایی در برنامه‌های این تیم در فصل 24-2023 نخواهد داشت و حالا باید باشگاه دیگری را انتخاب کند تا بتواند به فوتبالش ادامه دهد و بار دیگر حضور در مستطیل سبز را پس از بیشتر از یک سال و شش ماه تجربه کند.

پیش از این گفته شده بود که چند باشگاه ایتالیایی از جمله رم علاقه زیادی به جذب او دارند اما قطع کامل همکاری با یونایتد به این معناست که احتمال موافقت آنها با جدایی قرضی او کم است و این موضوع ممکن است شرایط را تغییر دهد.

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که باشگاه الاتفاق با هدایت استیون جرارد مشتاق به خدمت گرفتن این مهاجم است و قصد دارد پیشنهادی رسمی را برای جذب او به یونایتد ارائه کند.

این باشگاه که پیش از این با جذب جوردن هندرسون توانسته بود توجه بسیاری را به خود جلب کند، حالا قصد دارد پیشنهادی جذاب با دستمزد سالانه 11.5 میلیون یورویی به گرینوود ارائه کند و این احتمال وجود دارد که بتواند این بازیکن را برای حضور در لیگ عربستان متقاعد کند.

علاوه بر رم و الاتفاق، باشگاه گالاتاسرای ترکیه هم به جذب گرینوود علاقه‌مند است اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی این بازیکن چه خواهد بود. شرایط قرارداد او با یونایتد و این که آیا این قرارداد فسخ خواهد شد یا خیر هم در این تصمیم‌گیری موثر خواهد بود.

تور عربستان برای شکار ستاره جنجالی یونایتد! 2