یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

توزیع بیش از 10000 بسته معیشتی به مناسبت دهه کرامت در استان کرمان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توزیع بیش از 10000 بسته معیشتی به مناسبت دهه کرامت در استان کرمان

سردار محمدعلی نظری گفت: به مناسبت دهه کرامت بیش از 10 هزار بسته معیشتی بالغ بر 6میلیارد و 282 میلیون تومان بین نیازمندان استان کرمان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از"راه آرمان" ظهر امروز رزمایش کمک مومنانه به مناسبت دهه کرامت با حضور سردار نظری جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان برگزار شد.

سردار نظری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: سپاه ثارالله استان کرمان با همکاری دفتر آستان قدس رضوی قریب 10900 بسته معیشتی بالغ بر 6میلیارد و 282 میلیون تومان بین نیازمندان توزیع می کند. وی افزود: همچنین 53 هزار پرس غذای گرم بالغ بر یک میلیارد و 325 میلیون تومان به همت آستان قدس رضوی توزیع می شود.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توضیح داد: توزیع بسته های معیشتی از دهه کرامت شروع شده و هنوز هم ادامه دارد که بسته ها شامل برنج، ماکارونی، شکر، روغن مایع، رب گوجه، مرغ منجمد و بسته های نیم کیلویی گوشت گرم و حبوبات به مناطق جنوب و شرق استان همراه با مقداری نمک تبرکی آستان قدس است که به دست نیازمندان می رسد.

وی در رابطه با توزیع این بسته ها در شهرستانها گفت: این بسته ها از طریق فرمانده هان نواحی، حوزه های مقاومت بسیج و امام جماعت محلات به دست افرادی که از قبل مشخص شده است می رسد.

انتهای پیام /