دوشنبه 23 مهر 1403

توزیع یک‌هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در ارومیه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
توزیع یک‌هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در ارومیه

ارومیه - ایرنا - مسوول برنامه رزمایش همدلی و احسان دانشجویی گفت: یک‌هزار بسته معیشتی به همت دانشجویان دانشگاه‌های این استان بین نیازمندان شهرستان ارومیه توزیع شد.

محمد امین مهدی‌پور روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته‌های معیشتی در راستای اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این بسته‌ها به ارزش 2 میلیارد ریال بوده که توسط خیران دانشجوی آذربایجان‌غربی تهیه شده است.

وی تاکید کرد: ارزش هر بسته معیشتی حدود 2 میلیون ریال است که طی دهه سوم ماه مبارک رمضان بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در این شهرستان توزیع خواهد شد.

مسوول برنامه رزمایش همدلی و احسان دانشجویی گفت: هر بسته معیشتی شامل اقلام غذایی انواع حبوبات، ماکارونی، برنج، روغن و مرغ است.

به گزارش ایرنا رویکرد اصلی دولت پس از مهار اپیدمی کرونا به وضوح «حفظ جان مردم به طور همزمان در مقابل کرونا و آثار سوء اقتصادی ناشی از آن می باشد» و در حقیقت دولت سیاست سلامت‌محور را دنبال می‌کند.

این سیاست سلامت‌محور علاوه بر نظام پویای بهداشت و سلامت به پایه‌های قوی اقتصادی برای حفظ زندگی چند دهک پایین جامعه نیازمند است و این یعنی ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد.

از سوی دیگر نیز ایجاد تعادل میان سلامت و اقتصاد و اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند فیزیکی بر اساس همین سیاست سلامت‌محور هم به جهش در تولید سرمایه اجتماعی و میزان مشارکت‌پذیری مردم وابسته است

*س_برچسب‌ها_س*