سه‌شنبه 17 مهر 1403

توزیع 34 هزار حلقه لاستیک در استان زنجان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توزیع 34 هزار حلقه لاستیک در استان زنجان

علی مدقالچی، معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از اول مهر سال گذشته تا کنون 34 هزار و 232 حلقه لاستیک در استان زنجان توزیع شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی مدقالچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: از اول مهر ماه سال گذشته توزیع لاستیک در استان‌های کشور به صورت سیستمی انجام می‌شود که در استان زنجان نیز توزیع اینگونه بوده است.

وی گفت: از اول اجرای طرح 36 هزار و 478 حلقه لاستیک از اداره صمت به اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان تخصیص یافته است. این مسئول خاطرنشان کرد: از این تعداد 34 هزار و 232 حلقه به صورت حواله از سوی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان به رانندگان ارائه شده است. معاون حمل‌و‌نقل اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان یادآور شد: این تعداد لاستیک تا 22 خرداد ماه سال جاری توزیع شده است و همچنان ادامه دارد. مدقالچی تصریح کرد: افزایش قیمت باید از سوی سازمان صمت ارائه شود و اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان در زمینه توزیع لاستیک فعالیت می‌کند و در حال حاضر با کمبود لاستیک خاور در استان مواجه هستیم. وی ادامه داد: چند ماهی است که لاستیک خاور توزیع نمی‌شود و وضعیت توزیع لاستیک نیز در برخی از خودروها ضعیف است. این مسئول بیان داشت: لاستیک مورد نیاز رانندگان حمل‌و‌نقل برون شهری بر اساس میزان پیمایش و ظرفیت ناوگان اختصاص می‌یابد تا از تخلفات جلوگیری شود. انتهای پیام /