یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

توزیع 4000 بروشور آموزش خانواده شهدا و ایثارگران در قم

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
توزیع 4000 بروشور آموزش خانواده شهدا و ایثارگران در قم

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: توزیع بروشورهای آموزشی در بین 4000 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با موضوع آموزش خانواده انجام شد.

به گزارش ایسنا، قاسم تقی‌پور با بیان اینکه توزیع بروشورهای آموزشی در بین 4000 نفر از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با موضوع آموزش خانواده انجام شد، گفت: این بروشورها با موضوع بهداشت و درمان، مهارت خودآگاهی، برنامه‌ریزی، مثبت اندیشی و مهارت زندگی تهیه و توزیع شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: بروشورهای آموزشی در بین همسران و فرزندان شهدا، جانبازان و آزادگان و همسران و فرزندان ایشان توزیع شد.

وی افزود: در تیرماه آموزش خانواده به صورت محدود و در قالب کارگاه‌های 15 نفره و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با حضور 120 نفر از همسرو فرزندان شهدا و جانبازان و همسر جانبازان برگزار شد، این کلاس‌ها با موضوع مهارت‌های زندگی، مهارت قبل از ازدواج، مهارت همسرداری، استحکام و ثبات خانواده برگزار شد.

تقی‌پور خاطرنشان کرد: به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی استفاده از فضای مجازی برای ارایه آموزش‌های غیر حضوری در پیام‌رسان داخلی ایتا نیز انجام شد. هم اکنون تعداد اعضای کانال آموزش خانواده به 1000 نفر رسیده و برنامه‌های آموزشی در قالب نوشتار، صوت و فیلم‌های آموزشی ارایه می‌شود. انتهای پیام