شنبه 16 تیر 1403

توصیه مهم اطلاعات به رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
توصیه مهم اطلاعات به رای دهندگان در انتخابات ریاست جمهوری

در سالها و دهه‌های اخیر اتفاقات ناگوار افتاد. بدتر از همه این بود که به جای رشد طبقه متوسط و پیوستن طبقات نابرخوردار یا کم‌برخوردار، به طبقه متوسط و دولتمند، متوسطین به سرازیری فقر افتادند

به گزارش اقتصادنیوز، رونامه اطلاعات نوشت: در این سالها فرصتها به باد رفت و مشکلات افزون شد. مقام و مرتبه ایرانی این نبود. درد دلها بسیار است و این شمه‌ای است که بارها گفته شده است.

ناچاریم مسئولیت عظیم ریاست جمهور ایران را دوباره بازگوییم. او هزارها مدیر را برمی گزیند و نظام تولید و توزیع کالا و انرژی و بانکداری پول کشور را تنظیم می کند. رئیس دولت به عنوان نماینده کشور به سازمان ملل می رود و سخنرانی می کند. او منصوب کننده صدها سفیر کشور ماست. او ریاست دانشگاه‌ها را از طریق وزیر علوم انتصاب می کند و نظام بهداشت و دارویی را سامان می دهد. او مدیریت راه و جاده و پروژه های بزرگ را در اختیار دارد. او باید بتواند با ملتش سخن بگوید و مردم باید صدق و راستی را از کلامش بفهمند.

نگوییم برای بدتر نشدن رای می دهیم. بگوییم برای ساختن و بهتر زیستن رای خواهیم داد. زیرا می خواهیم اینجا بمانیم و زندگی کنیم و خوب زندگی کنیم. پس برای بهتر زیستن باید بهترین انتخابها را داشت، وگرنه خودکرده را تدبیر نیست.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید