چهارشنبه 4 مهر 1403

توقیف محموله میلیاردی قاچاق کالا در "نیکشهر"

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
توقیف محموله میلیاردی قاچاق کالا در "نیکشهر"

فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف محموله ای کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی از یک سواری پژو 405 خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: ماموران یگان تکاوری 110 شهرستان نیکشهر حین گشت زنی در محور مواصلاتی "نیکشهر - ایرانشهر" به یک سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 52 عطر و ادکلن، 48 بسته انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 750 تیشرت بچگانه، 570 بلوز بچگانه، 50 قهوه ساز کوچک، 600 لباس بچگانه و 2 کولر گازی همگی خارجی و فاقد مدارک قانونی و گمرکی کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر با اشاره به توقیف محموله کشف شده تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد. وی ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است. صادقی تاکید کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی کشور و برهم زنندگان نظم اقتصادی کشور برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد. انتهای پیام /