جمعه 14 اردیبهشت 1403

تولیدات کشاورزی

تولیدات کشاورزی

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار بارش‌های سیل‌آسا در 16 استان از فعالیت 2 سامانه بارشی در کشور طی امروز تا پنجشنبه و احتمال آب‌گرفتگی، سیلاب و کولاک برف خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بنابر آمار 30 درصد ماشین‌آلات کشاورزی در مزارع عمر مفید خودشان را کرده‌اند و توسعه مکانیزاسیون و نوسازی ناوگان منجر به افزایش عملکرد 30 درصدی تولید محصولات اساسی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید بارش‌ها در 16 استان از بارش باران، برف و وزش باد شدید طی یکشنبه تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی تشدید بارش‌ها در 16 استان از بارش باران، برف و وزش باد شدید طی یکشنبه تا آخر هفته در اکثر مناطق کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به کشاورزان و عشایر توصیه می‌شود که هشدار بارش باران و رعد و برق را جدی بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد گفت: دیگر امروز در کشور از نتایج و آثار تحریم اقتصادی آمریکا مصیبت و مشکلی را حس نمی‌کنیم اما برای این که آمریکا از این اسلحه نیز خلع سلاح شود و دنیا بفهمد آمریکا قدرت تحریم اقتصادی نیز ندارد، رهبر معظم انقلاب فرمودند «جهش تولید با مشارکت مردم».

وب‌گاه الف

امام جمعه مشهد گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، خوشبختانه دولت در خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی آمریکا قدم‌های بلندی برداشته است، دیگر امروز در کشور از نتایج و آثار تحریم اقتصادی آمریکا مصیبت و مشکلی را حس نمی‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: امروز دیگر برای استکبار جهانی هیچ سیط و سلطه‌ای نمانده و همه چیزشان را از دست داده‌اند اما متأسفانه برخی روی مسئله «تحریم اقتصادی» حساب می‌کنند و در کشور ما نیز عده‌ای کوتاه فکر زمزمه‌اش را تکرار می‌کنند. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: امروز دیگر برای استکبار جهانی هیچ سیط و سلطه‌ای نمانده و همه چیزشان را از دست داده‌اند...

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی کشور برای 18 استان هشدار صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

فردا جمعه با گذر موج از روی کشور، در استان‌های واقع در جنوب غرب، جنوب، شمال غرب و غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی شامل استان‌های قزوین، البرز، تهران، غرب کرمان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با هشدار فعالیت سامانه بارشی در 18 استان از احتمال بارش‌های سیل‌آسا، آب‌گرفتگی معابر، وزش باد شدید و کولاک برف خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل، مه‌گرفتگی، کولاک برف، یخ زدن جاده‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد از احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل، مه‌گرفتگی، کولاک برف، یخ زدن جاده‌ها، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد سازمان هواشناسی درخصوص فعالیت سامانه بارشی همراه با بارندگی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم.

وب‌گاه فرارو

ساوه را باید از شهر‌ها و دژ‌های مادی دانست. در کتب تاریخی و مسالک و ممالک بعد از اسلام به این شهر تحت عناوین جبال یا کوهستان یا عراق عجم اشارات فراوانی وجود دارد. ابن حوقل در کتاب صوره الارض درباره ساوه می‌آورد «ساوه شهری است در 30 فرسنگی همدان، بسیار پاکیزه و نیکو حال، به طریق عراق است.»

وب‌گاه فرارو

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران در پایتخت، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به تشدید بارش ها در 21 استان و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد.