جمعه 14 اردیبهشت 1403

تولیدات کشاورزی

تولیدات کشاورزی

خبرگزاری تسنیم

سیستم کشت NGS برای نخستین بار در سطح کشور توسط گروه گروه پژوهشی بیوتکنولوژی گیاهان باغبانی جهاددانشگاهی طراحی و اجرا شده است که با کنترل دقیق شرایط محیطی، افزایش عملکرد و بهره‌وری آب و کود و در مجموع افزایش چشمگیر بهره‌وری اقتصادی را به دنبال داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی به شدت به واردات کشاورزی و مواد غذایی وابسته است و شواهد نشان می‌دهد صنعت غذایی این رژیم با اختلال بزرگی مواجه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار هواشناسی برای تشدید بارش ها در نواحی مختلف کشور طی دو روز آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شورای انقلاب فرهنگی 11 مناسبت جدید را برای درج در تقویم رسمی کشور تصویب کرده که 7 مناسبت آن با هدف توسعه نشاط اجتماعی و احیای فرهنگ روستا مربوط به تولیدات کشاورزی است. براساس اعلام شورای انقلاب فرهنگی 31 فروردین روز گندم و نان، 20 اردیبهشت روز گل محمدی و گلاب، 31 مرداد روز عسل، 25 شهریور روز خرما، 5 آبان روز زعفران، 7 آبان روز انار و 4 آذر روز...

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد و نارنجی فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌ها از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی معابر و خسارت به محصولات کشاورزی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب تا روز چهارشنبه در 15 استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب تا روز چهارشنبه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب 12 فروردین ماه تا چهارشنبه 14 فروردین ماه شاهد تشدید فعالیت سامانه بارشی در بسیاری از مناطق کشور خواهیم بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی از فعالیت سامانه بارشی از امروز (یکشنبه) تا پایان روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد و برای 14 استان کشور در این مدت بارش باران، رعدوبرق، بارش برف در ارتفاعات و نواحی سردسیر، وزش باد شدید و در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها همراه با مه پیش‌بینی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از سوالات مهم در روزهای پایانی تعطیلات این است که وضعیت آب و هوا در روزهای دوازده و سیزده فروردین چگونه است روز سیزده بدر هوا چگونه است؟ یکی از سوالات مهم در روزهای پایانی تعطیلات این است که وضعیت آب و هوا در روزهای دوازده و سیزده فروردین چگونه است. برای اینکه بدانید در روزهای پیش رو وضعیت آب و هوا چگونه است، این مطلب را بخوانید:

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: هشدار هواشناسی برای بارش باران در 17 استان کشور صادر شده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران،‌برف و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق تا روز چهارشنبه برای 17 استان طی امروز تا روز دوشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان هواشناسی کشور با توجه به فعالیت سامانه بارشی طی روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده هشدار هواشناسی سطح زرد را صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور با توجه به فعالیت سامانه بارشی طی روز‌های شنبه تا دوشنبه هفته آینده هشدار هواشناسی سطح زرد را صادر کرد.