جمعه 4 آبان 1403

تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی در مورد صدای مهیب خرم‌آباد / مسئله مهاجران ساماندهی می‌شود + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
تکذیب ادعای رسانه‌های اسرائیلی در مورد صدای مهیب خرم‌آباد / مسئله مهاجران ساماندهی می‌شود + فیلم

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: آنچه در خرم آباد دوشب پیش رخ داده تکانه و لرزش بوده و برخی اطلاعاتی که داده شده غیر دقیق بوده واما آنچه مراجع رسمی گفتند زمین‌لرزه بود. وی درباره آمار مهاجران افغانستانی گفت: آنچه می‌توانیم تایید کنیم 5 میلیون است که شامل مهاجران رسمی و غیررسمی است؛ برخی تبلیغاتی...

احمد وحیدی وزیر کشور صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: آنچه در خرم آباد دوشب پیش رخ داده تکانه و لرزش بوده و برخی اطلاعاتی که داده شده غیر دقیق بوده واما آنچه مراجع رسمی گفتند زمین‌لرزه بود.

وی درباره آمار مهاجران افغانستانی گفت: آنچه می‌توانیم تایید کنیم 5 میلیون است که شامل مهاجران رسمی و غیررسمی است؛ برخی تبلیغاتی که الان می‌شود براساس آمار‌های غیردقیق و تبلیغاتی است و ما در حال ساماندهی این موضوع هستیم.

وحیدی درباره اولتیماتوم تا 28 شهریور به دولت عراق برای پاکسازی مرز‌ها از گروهک‌های تجزیه‌طلب و تروریستی، اظهار داشت: تیم بازرسی برای پاکسازی مرز‌ها از گروهک‌ها به عراق رفته و نتایج را اعلام خواهد کرد.