پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تکذیب تذکر رئیسی به ضرغامی

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
تکذیب تذکر رئیسی به ضرغامی

مهدی متولی در عین حال گفت: مقدمات معرفی دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه به ستاد مرکزی در حال انجام است.

در پی ادعای معاون ستاد امر به معروف مبنی بر تذکر رئیس‌جمهور به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، خبرنگار فارس کسب اطلاع کرد این موضوع صحت ندارد و چنین تذکری از سوی آیت‌الله رئیسی به ضرغامی داده نشده است.

در همین زمینه، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت میراث فرهنگی با بیان این‌که رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه، دی ماه سال گذشته معرفی شده بود، گفت: هیچ‌یک از جلسات برگزار شده این شورا تشریفاتی نبوده‌اند.

مهدی متولی در عین حال گفت: مقدمات معرفی دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر این وزارتخانه به ستاد مرکزی در حال انجام است.

او اظهار داشت: بعد از استقرار دولت سیزدهم، اولین اقدام در این وزارتخانه سامان‌دهی و احیای شوراها و ستادهای فرهنگی بود که در همین راستا شورای امر به معروف و نهی از منکر در این وزارتخانه به‌عنوان اولویت سامان‌دهی شد.

متولی خاطرنشان کرد: در همین ارتباط دی ماه سال گذشته در حکمی از سوی مهندس ضرغامی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به‌عنوان رئیس این شورا انتخاب و جلسات تخصصی این شورا بر اساس زمان‌بندی برگزار شده است که برگزاری این جلسات هم به ستاد اعلام شده است.

وی ادامه داد: مصوبات مرتبط با جلسات این ستاد در تمام بخش‌ها ابلاغ شده و آخرین جلسه این ستاد 31 مرداد 1401 برگزار شد که هیچ‌یک از این جلسات برخلاف ادعای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، تشریفاتی نبوده‌اند.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اضافه کرد: این وزارتخانه جزو اولین دستگاه‌هایی است که شاخص‌های عفاف و حجاب را در سطح ستادی و استانی ابلاغ کرده است و در این زمینه پیشگام است.

او خاطرنشان کرد: رئیس، دبیر و اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انتخاب شده‌اند و فرآیند معرفی این افراد به ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر در حال انجام است و به زودی این افراد معرفی خواهند شد.

از میان اخبار

محمد توحیدی؛ «شیخ جعلی»!

قدرت، پول، مرجعیت و هژمونی؛ داستان 17 سال تنش میان مقتدی صدر و قیس الخزعلی