سه‌شنبه 29 خرداد 1403

تکذیب جدی خبر انصراف جلیلی

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
تکذیب جدی خبر انصراف جلیلی

روابط عمومی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با انتشار بیانیه ای به اخبار درباره انصراف این کاندیدای ریاست جمهوری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط عمومی ستاد انتخاباتی سعید جلیلی با انتشار بیانیه ای برخی اخبار درباره انصراف این کاندیدای ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

آنگونه که فارس روایت کرده، متن این بیانیه به شرح زیر است:

به اطلاع عموم دوستداران دکتر سعید جلیلی می‌رسانیم که به منظور جلوگیری از تداوم دروغ‌پردازی‌ها علیه ایشان، مطابق حق قانونی این ستاد، پیگرد قانونی انتشار این شایعات در دستور کار قرار گرفته و تا رسیدگی کامل به جزئیات و چرایی شایعه‌سازی‌ها، با مراجع قانونی در ارتباط خواهیم بود.

این بیانیه در ادامه تأکید کرد: به نظر می‌رسد نتایج نظرسنجی‌های اخیر مراکز معتبر، استقبال معنادار مردم بیرجند، قم و اراک و همچنین تمایز جدی مباحث مطرح شده از سوی دکتر جلیلی در کارزارهای انتخاباتی، علت اصلی خط تخریبی علیه او را شکل می‌دهد.

ستاد سعید جلیلی خاطرنشان کرد: باید تأکید داشت که براساس مشاهدات قبلی و بررسی موارد مشابه، عمده خبرسازی‌ها نه با اهداف صرف سیاسی بلکه به صورت «بازرگانی» صورت گرفته؛ بنابراین مُصر هستیم تا مراجع قانونی نه تنها با این رویه که مصداق بارز «لجن پراکنی» مذمت شده از سوی رهبر معظم انقلاب است، برخورد کرده بلکه منابع مالی تأمین کننده این هجمه کم‌سابقه علیه دکتر سعید جلیلی را شناسایی کنند و با رویکردی جدی و بازدارنده، به اراده خود برای عمل به قانون جلوه بخشند.

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1919708