چهارشنبه 11 مهر 1403

تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد اولویت ورزش و جوانان استان زنجان است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد اولویت ورزش و جوانان استان زنجان است

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه تاکید دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالاست، گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم پروژه جدیدی برای ساختن سالن جدید آغاز کنیم اما از اماکن موجود نهایت استفاده را خواهیم کرد تا مشکلات مرتفع شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی خلیلی امروز در جلسه در مجمع‌عمومی هیئت کاراته استان زنجان با بیان اینکه هیئت کاراته استان زنجان در حوزه آموزش عملکرد خوبی داشته است، اظهار کرد: باتوجه‌به کارهای ریشه‌ای که در هیئت کاراته انجام شده است در سال‌های آینده خبر خوشی در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی و داروی در هیئت کاراته استان زنجان، ابراز کرد: توسعه داوری و علمی شدن کارها لازمه توسعه هر رشته ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به میزبانی مسابقات کاراته در شرایط بسیار سخت کرونایی در زنجان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و وضعیت کاراته استان، تصریح کرد: هیئت کاراته توانسته در این مهم موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه باید به شهرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود و تمامی امکانات در مرکز استان تجمیع نشود، عنوان کرد: هیئت‌های شهرستانی برای دریافت اعتبارات از طریق اداره ورزش و جوانان شهرستان اقدام کنند.

خلیلی با بیان اینکه شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کنند، ادامه داد: شهرستان‌ها به سمت باشگاه‌های خصوصی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی حرکت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تاکید دولت بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالاست، عنوان کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم پروژه جدیدی برای ساختن سالن جدید آغاز کنیم اما از اماکن موجود نهایت استفاده را خواهیم کرد تا مشکلات مرتفع شود.

انتهای پیام /