یک‌شنبه 18 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه فرارو

4 دوست برای تفریح به شرق تهران رفته بودند و با یک سلاح کلت، در حال سلفی گرفتن بود که ناگهان دست یکی از آن‌ها روی ماشه رفت، شلیک شد و به قیمت از دست رفتن یک جان تمام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پل جدید در آلاوردی با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران و وزیر زیرساخت ارمنستان افتتاح شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که پلیس هویت قاتلان عیسی گل محمدی، قهرمان سابق بوکس کشور را شناسایی کرده، بررسی دوربین‌های مداربسته اطلاعات تازه ای از این جنایت در اختیار تیم تحقیق قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس کشته شدن یک شهروند آمریکایی حامی فلسطین را به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس در کرانه باختری محکوم کرد و از واشنگتن خواست در سیاست جانبدارانه خود در قبال تل‌آویو بازنگری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حماس کشته شدن یک شهروند آمریکایی حامی فلسطین را به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نابلس در کرانه باختری محکوم کرد و از واشنگتن خواست در سیاست جانبدارانه خود در قبال تل‌آویو بازنگری کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نظامیان رژیم صهیونیستی یک شهروند زن آمریکایی اصالتا ترکیه‌ای حامی فلسطین را در نابلس در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان رژیم صهیونیستی یک شهروند زن آمریکایی اصالتا ترکیه‌ای حامی فلسطین را در نابلس در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله به قتل رساندند.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: چند وقت قبل کلنگی را زدند در همین منطقه البرز جهت مسکن کوچک. به نظرم می‌رسد باید دقت بیشتری شود و تجدیدنظری باید صورت بگیرد. خیلی روشن است که صدمات و لطمات جبران‌ناپذیری به فرهنگ اسلامی و به بافت اجتماعی خواهد زد و حتی مشکلات اقتصادی به وجود می‌آورد این که بخواهند خانه‌های 25 متری و 30 متری بسازند با آن جهاتی که می‌خواهد در آن رعایت شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«الهام علی‌اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در یک سخنرانی در اجلاسی در ایتالیا گفت، باکو و ایروان تاکنون بر سر تقریبا 80 درصد متن پیمان صلح 2 جانبه خود توافق حاصل کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر مربی اسبق تیم ملی بوکس در رباط کریم به خاک سپرده شد. پیکر مربی اسبق تیم ملی بوکس در رباط کریم به خاک سپرده شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ پیکر عیسی گل محمدی مربی اسبق تیم ملی بوکس روز جمعه پس از وداع مردمی در امامزاده عماد (ع) رباط کریم به خاک سپرده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا گفت که پیشنهادهای جدید برای آتش‌بس در غزه و آزادی گروگان‌ها به زودی در اختیار حماس و اسرائیل قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای یک باند سرقت با دزیدن کابل‌های فشره در یک شب تلفن و اینترنت (وای فای) بیش از 2 هزارو 400 مشترک را قطع کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو یک باند سرقت که در عمق 6 متری زمین و درون حوضچه‌های آب، کابل‌های فشرده مخابرات معروف به «کافو» را سرقت می‌کردند، به دام افتاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت کشور سوریه اعلام کرد که سه نظامی این کشور در تیراندازی افراد ناشناس کشته شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت کشور سوریه از کشته شدن سه نظامی این کشور در تیراندازی افراد ناشناس خبر داد.